Gå til innhold

Birkebeinerrittet 2010


Ulf

Recommended Posts

Skulle gjerne syklet i Swissvax-drakt, men jeg er nødt til å sykle i klubbdrakta mi. Synd, for Swissvax-drakta er stiligere. Sykkelen min blir uansett ikledd Blau-Weiss, så ser dere en rød sykkel med skikkelig wetlook må dere slå av en prat. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne syklet i Swissvax-drakt, men jeg er nødt til å sykle i klubbdrakta mi. Synd, for Swissvax-drakta er stiligere. Sykkelen min blir uansett ikledd Blau-Weiss, så ser dere en rød sykkel med skikkelig wetlook må dere slå av en prat. :D

Synd med drakta da. Slik blir det for min del også i de lokale rittene. Må stille i klubbdrakt.

Ok, skal sjekke beadingen med drikkeflasken i det jeg sykler forbi deg ^_^ (Spøk)

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal sjekke beadingen med drikkeflasken i det jeg sykler forbi deg ^_^ (Spøk)

Jeg svetter som en gris, så du trenger ikke tilsette vann for å sjekke beadingen på ramma. :D (Det med at du tar meg igjen gidder jeg ikke kommentere.) :rolleyes:

Lurer forresten på om jeg skal prøve Nanolotus på brillene. Noen som har testet det? ;)

Endret av obimann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Såklart, jeg kommer til å stå langs løypa sammen med Ketil for å kaste tomgodset vårt på dere default_biggrin.png Tenkte jeg skulle ha på Swissvax mankini'n min jeg, for å matche dere andre wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Ja, om det går trått ellers så er det da i alle fall et sted vi kommer til å sykle forbi i lynets hastighet (med øynene lukket)... :lol:

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hehe, da skal jeg slenge meg på en sykkel og følge deg gjennom hele løpet Dag... Da må du jo fullføre på en dugende tid neste år default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...