Gå til innhold

Abby sin Opel Vectra B


Abby

Recommended Posts

Petter

Super jobb du har gjort med valg av styling. Sureren sammensetting på bilen din nå.

Og Grattis med den første støvsamlerer`n på hylla!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med første plass :D

fangerne var perfekte! akkurat slike jeg kunne tenkt meg selv også, litt styling look sammen med "original" looken ;)

Hvor kjøpte du de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med første plass :D

fangerne var perfekte! akkurat slike jeg kunne tenkt meg selv også, litt styling look sammen med "original" looken ;)

Hvor kjøpte du de? :)

2. plass var det=)

fangerne er orginale opel sport fangere.. kjøpt på opel..

Super jobb du har gjort med valg av styling. Sureren sammensetting på bilen din nå.

Og Grattis med den første støvsamlerer`n på hylla!!! :)

Tusen takkdefault_cool.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat tl å si at "jøss, noen stylingfangere som er penere enn org! hvilken type er dette?" men der kan du se, de var jo faktisk OEM B)

hehe sant=)

de heter zender sport tror jeg det varlaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pen.. Kunne godt tenkt meg lignende fanger på min bil.. Har selv en Vectra B

Det er gode biler det!

Kan hende du kommer til å slite litt for en av de jeg bestilte (husker ikke om det var foran eller bak) var den siste som var igjen i Tyskland.. og vet ikke om de kommer til å produsere flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Woho!!!! Nå har det kommet masse snacks til meg her!default_biggrin.pngdefault_biggrin.pngdefault_biggrin.pngdefault_biggrin.png

Grillen kom til slutt! Har ventet på den lenge! Faktisk ca 6 mnd! Det fantes ikke flere, så de måtte produsere nye!default_biggrin.pngdefault_biggrin.png Den blanke lista skal byttes ut med den lakkerte, siden jeg ikke syns det er noe fint med den blanke! Hvertfall ikke når det ikke er noe annet blankt på! Grillen er grisefet!

Og i går kom endelig rattet mitt! Tror jeg har sikla på dette rattet siden jeg vissta at det var Vectra jeg skulle ha! Fett er det! Og digg å holde i!default_biggrin.png Gleder meg til å få det på!

IMG_2034copy.jpg

IMG_2031copy.jpg

IMG_2030copy.jpg

IMG_2029copy.jpg

IMG_2028copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...