Gå til innhold

Abby sin Opel Vectra B


Abby

Recommended Posts

Her kommer jeg til å legge ut litt bilder av min kjære vectra!

Orker ikke legge ut alt fra tidligere nå, men kanskje senere en dag:D

På fredag dro jeg på jobben til Morten for å få satt på noe styling. Siden bilen måtte stå over natta hadde Morten ordna så vi kunne komme i i dag (lørdag) også. Siden vi hadde mulighet utnyttet vi anledningen til å polere og! Måtte polere bort de fæle merkene etter teipen og! Da fikk jeg for første gang i hele mitt liv *gå i en krok og gjemme seg* brukt voks på bilen min! Alltid bare polert jeg! Nå er Angel både blank og glad!

Jeg har vondt i øyet! Polish som øyedråper er virkelig IKKE å anbefale!default_smile.pngdefault_tongue.png

post-891-1257029602,07_thumb.jpg

post-891-1257029600,08_thumb.jpg

post-891-1257029598,31_thumb.jpg

Endret av Abby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden opplastinga her var så treg så gjør jeg det på en annen måte!<_<

Etter de forrige bildene trengte bilen sårt en polering! Teiprester og småriper overalt!!!<_<:blink::o:(

Her er bilder fra det!:D

Polishen er lagt på!

IMG_7008.jpg

Etter polering ....IMG_7010.jpg

IMG_7011.jpg

IMG_7013.jpg

Leker flink flufferB):blush:

IMG_7014.jpg

IMG_7020.jpg

Mere polering må på! Også så konsentrert a gitt:thumbup:

IMG_7026.jpg

IMG_7025.jpg

IMG_7027.jpg

Voksen er på bilen nå:thumbs:

IMG_7035.jpg

IMG_7045.jpg

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Så noen blankhetsbilder!

IMG_7028.jpg

:shocking2::shocking2:

IMG_7029.jpg

IMG_7021.jpg

IMG_7022.jpg

IMG_7023.jpg

IMG_7024.jpg

IMG_7047.jpg

IMG_7054.jpg

IMG_7055.jpg

IMG_7057.jpg

IMG_7058.jpg

IMG_7059.jpg

IMG_7061.jpg

Tilbakemeldinger er lov :wub::wub::):)

Endret av Abby
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Så knall ut denne her, får virkelig inntrykk av hvor våt og vakker en bil blir med rett jobb :)

bra jobba :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så knall ut denne her, får virkelig inntrykk av hvor våt og vakker en bil blir med rett jobb :)

bra jobba :)

Takker for det! Hyggelig å høre! Første gangen jeg polerer ordentlig med maskin! Og som sagt første gang jeg bruker voks! Det ga mersmak!!! Også lukta den så godt!!!:D:D:D

Så ut til å bli våt og fin den :D Hva polish brukte du?

Takker og bukker!:D:D:D:D

Brukte menzerna sin.. super finish om jeg ike husker helt feil.. Brukte bare orange pad, for det er ikke så lenge siden mesteparten av bilen ble lakkert nesten over heleB)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser blankt ut!!! Hvilken Voks bruke du?

Burde få deg koppholder til kaffekoppen på polermaskin... :P :P :P :P :P :P :P:D

CG petes 53! I love it!:wub::wub:

HEHEHEHEHE ja burde nesten det! Dronninga av multitasking her=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Damer har den egenskapen de at de kan gjøre mer en en ting om gangen, så kaffe, tyggis og buffing bør ikke by på problemer tipper jeg ;)

Jeg klarer ikke å tygge tyggis å polere, så slik er noen av oss gutta .... :lol:

Petes 53 stod jeg med i handa hos Ketil når vi var i Verdalen, og akkurat NÅ angrer jeg voldosmt på at den ikke ble med hjem........

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer har den egenskapen de at de kan gjøre mer en en ting om gangen, så kaffe, tyggis og buffing bør ikke by på problemer tipper jeg ;)

Jeg klarer ikke å tygge tyggis å polere, så slik er noen av oss gutta .... :lol:

Petes 53 stod jeg med i handa hos Ketil når vi var i Verdalen, og akkurat NÅ angrer jeg voldosmt på at den ikke ble med hjem........

Det burde du! For den er helt fantastisk! Jeg vil ha den med i senga mi jeg og ligge å lukte på den hele nattaB):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør seg med litt voks på bilen etter polering ja :P

Noen som veit ca. holdbarheten på petes?

Ikke regn med stort over en måned om du vasker en gang eller to i uka... Dårlig holdbarhet på den, men lukter digg som abby skriver, ser bra ut, og det er jo så sinnsykt fort gjort å smøre på et lag igjen, og buffe den av gjør du nesten bare med å se på den, så spiller ingen rolle om det er på egen bil :D

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente jeg hadde hørt at holdbarheten var så som så ja,

men den ser veldig bra ut og litt av gleden er jo og kose seg med bilen. en QD kan vel forlenge levetiden litt regner jeg med.

Er ikke noe særlig og brukepå andres biler nei.. :P

Endret av common
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin bil Abby, kjempejobb på en bil med nydelig farve.

Tipper du synes det var gøy å kjøre roterende ?

Petes 53 er en god voks, og jeg synes også den lukter uforsvarlig godt B)

Det var min første ekte voks (i voksform) og jeg har brukt den mye med godt resultat.

Keep up the good worki`n :thumbup:

mvh

ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør seg med litt voks på bilen etter polering ja :P

Noen som veit ca. holdbarheten på petes?

Har opplevd veldig varierende holdbarhet på Pete's, la den over jetseal, da ble den borte med en gang :huh: Men lagt rett på lakk har jeg opplevd dugelig med holdbarhet. Anyways, anbelfaler petes på det varmeste, beadinga er jo superdeilig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Får man pene blå øyne?

Det utrykket der kan skaffe deg mye gratis i livet, hadde du sett slik på meg live så hadde nok Concorso gått.... :lol:

Seriøst, polish i øyet er ikke godt nei, har testet det selv et par ganger selv :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man pene blå øyne?

Det utrykket der kan skaffe deg mye gratis i livet, hadde du sett slik på meg live så hadde nok Concorso gått.... :lol:

Seriøst, polish i øyet er ikke godt nei, har testet det selv et par ganger selv :)

Hehehe B) Voldsomt så mye positivt her da!

Valpeøyne kan jeg visst har jeg hørt rykter om!

Klarer ikke lukke øya heller da vett så det spratt jo såklart rett inni øyet og!:P

Kastet fra meg fluffer kluten og løp til vasken med en gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at Petes 53 er råfin og jobbe med, og gir en sinnsykt fin dybde i lakken + at den lukter utrolig godt! Har lagt et lag med den selv ikveld :)

Hvordan er den i forhold til 5050 mtp. utseende?

Så ikke godt med polish i øyet nei :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den i forhold til 5050 mtp. utseende?

Så ikke godt med polish i øyet nei :o

Var ikke godt nei, men ble bedre når jeg fikk saltvannsløsning på!;)

Svir litt enda men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...