Gå til innhold

Meguiars Chenille Mitt - kjøpe hvor?


Dr_S

Recommended Posts

Har en gammel MG Chenille mitt jeg bruker til felgene nå...og så har jeg den tette mitten til MG. Men skulle gjern hatt en ny i Chenille, noen som vet om denne er utgått evt om noen har den liggende på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være Meguiars ? Den chenille mitten på scandic shine er hvertfall veldig god , billig er den også. Hvis ikke kan du jo høre med bilxtra , godkjemi ,jegards eller andre som er forhandler av meguiars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på Amazon: http://www.amazon.com/Meguiars-X3000-Deep-Pile-Chenille/dp/B0009IQZN4 (Kansje dette er den gammle versjonen)

Den har en litt anderledes innpakning og navn en den nye fra megs: http://www.meguiarsdirect.com/product_detail.asp?T1=MEG+X3002

Ellers har jeg sett noe som lignet på en ullmitt fra megs men det ser ut til at den er borte fra markede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg sett noe som lignet på en ullmitt fra megs men det ser ut til at den er borte fra markede.

Denne du tenker på? Har ikke sett den i USA men virker som endel europeiske butikker har den fortsatt.

Endret av sruben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor noen liker disse "chenille" mittene jeg men. Selv foretrekker jeg den vanlige mf mitten til meguiars eller sonus ullmitten :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Chenille mitten er ikke i produkjson lenger, dessverre syntes jeg, likte den veldig godt, det nærmeste alternativet jeg har kommet er Swissvax sin waschpudel, men den kan du ikke ta på handa, den er mer chenille trukket svamp, men god.... ellers støtter jeg de som anbefaler Mothers sin ull mitt, den er favoritten her om dagen og holder en evighet......

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...