Gå til innhold

Vokstips i autofil!


olaskips

Recommended Posts

I autofil på frekke finn så anbefaler dei swissvax voks og det er jo greit nok, men siste delen måtte eg le ganske greit.

Sitat:

"Et dyrere og enda bedre alternativ er de råeste utgavene fra swissvax. Men en ting som er viktig å få med: du har ikke sjangs til å få av carnuba voksene uten poleringsmaskin. Så legger du den på uten å ha det tilgjengelig, da har du et STORT problem (men morsomt for naboen da....)"

Reagerte på dette, og rekner med det ikkje stemmer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Swissvax / Dag

    13

  • Mighty

    5

  • Bernhard

    3

  • Hirobofly

    3

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Morn du... må inkludere oljesøl på garasjegulvet med tilhørende lårbensbrudd og 5 uker i strekk før fjerning av voks det da... :lol:

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Irriterende når det opplyses om slikt, ikke rart folk tror så mye rart da alt en leser er sant for mange.... så jeg hadde def sendt en mail til de og krevd en rettelse i neste Autofil, hvilken inntrykk får folk av Swissvax etter det der da? at den er knallhard å fjerne? noe som vel er stikk i strid....

de som sender mannen en mail og forklarer det på en seriøs måte sender link til han med www.dcn.no og ønsker han velkommen hit til oss som bruker hammer og meisel for å fjerne voksene :lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bra du tar affære Dag ;) Alle her vet i alle fall at SV voks er noe av de enkleste å buffe av, så hvordan denne journalisten har klart å få for seg dette er ubegripelig for min del :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Det kan jo hende stakkaren har prøvd en annen "carnauba voks" som han hadde problemer med å fjerne og antar at alle carnauba vokser er like :P Han skriver jo "carnauba voksene", ikke "swissvax ******" :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

tykt lag med MG16 kan jo være pain in the a## å fjerne, men greit å ikke bruke roterende til å ta det :lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Virker jo som fyren tror at det er vanlig å fjerne voksrester med poleringsmaskin. Har vet sikkert ikke forskjellen på polering og voksing heller, som de fleste. Han bare gjentar ting han har hørt så godt han kan stakkar :P

Arm du mener el?

Hahahaha! :lol:

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jo ikke mere til enn å lese en guide her på forumet f.eks så kan du jo det elementære. Så slipper de å lære folk å vaske med svamp, tørke med pusseskinn og polere med voks :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Ja, jeg snakket faktisk med journalisten og han skulle demmentere dette, men de på grunn av litt tid før han tok kontakt og deretter lang trykktid så skulle dette komme nå rett over nyttår... Jeg tror bladet kommer i handelen denne uka, så jeg krysser fingrene for at det står der... :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...