Gå til innhold

Poleringsmaskin


Mats88

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Ikke sett før, hvilken pris har du fått på den?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett denne før, men har sett endel maskiner som er identiske i utseende. Skal sies at det er det indre som teller, også her. hehe

Genialt med denne er at hastighetsreguleringa sitter ved tommelen for de som er høyrehendte (noe jeg ikke er.. :mellow: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Det stod ingen vekt oppgitt? Jeg har Jula sin Ferm-utgave og den veier rundt 3,5 kg. Ved kjøp av ny maskin vil jeg prioritere lettere vekt. Min duger for så vidt til mitt bruk, en bil i ny og ne. Skulle jeg jobbet ofte med maskin så hadde den vært byttet ut for lengst.

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet denne til maskinpoleringsforumet. :)

Ser ikke dum ut den maskina, den har turtallsområdet du trenger, samt softstart som er en stor fordel. En annen fordel er elektronisk hastighetsregulering, men det står det ikke noe om. Har aldri tenkt over effekten på de andre, mest vanlige maskinene, men det er fint å ha ei maskin som "orker litt", så ikke turtallet faller så fort du legger på litt press..

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Siden det ikke virker som det er noen her som har testet den, ville jeg nok hørt om jeg kunne få testet den før jeg eventuelt kjøpte den. Om den klarer seg på samme måte som de andre proff maskinene som blir brukt her inne, er det bra pris på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...