Gå til innhold

Scholl bakplate


J-A-E

Recommended Posts

I dag tenkte jeg at jeg skulle få testa ut noen av produktene jeg har handla inn :D

Blei å teste litt på en dør, får å se om jeg fikk bort noen litt større riper. Gikk på med Scholl S03+ og Über orange pad, syntes resultatet blei knall bra.

Men så skulle jeg teste Scholl S40, og Über blå pad. Da jeg skulle skifte pad, delte Scholl bakplata seg(3"/4") :( borelåsen sto igjen på paden.

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Ad|oS

    7

  • Scandicshine.no

    5

  • J-A-E

    5

  • bjorke

    4

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Mener å ha lest her på forumet at man må være forsiktig når man løsner pads slik at skummet ikke deler seg.

Tror trikset er å løfte forsiktig på pad'en på en side og så skvise fingrene mellom borrelåsen for å dele den fra midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er vel en del som hadde problemer med den gamle Scholl bakplata, men mener Ketil/scandicshine har fått inn nye bakplater nå... send Pirex her på forumet (aka Ketil) en PM(e-post om det så sjekker han det sikkert ut...

En må ikke bare rive av paden på de bakplatene med skum i mellom, det liker de ofte ikke i lengden uansett, min Scholl bakplate har holdt lenge her, men jeg lirker fingeren mellom pad og baklpate, det funker supert :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Alle bakplater med skum må en være forsiktig med når en løsner paddene dessverre, dette gjelder spesielt de små bakplatene siden det er så lite areal Kraften du river løs med er fordelt på. Det er utrolig kjedelig når sånne ting skjer, for scholl bakplatene er virkelig gode å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Rappa fra Gomega ( Gomegas samling )

Er ikke dette den nye scholl bakplata? eller var det den nye SS skulle føre (fra en annen leverandør)

post-3-1254778452,73_thumb.jpg

(si ifra gomega om jeg ikke får rappe bildet fra deg i tråden din da ) :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, da ser det ut til at det er bruker feil da :(

Det lille jeg fikk testa, merket jeg at bakplata var suveren :D

så da fårjeg bare vente til SS får begge bakplatene til Scholl i lager igjen, før jeg får resten av bilen

Rappa fra Gomega ( Gomegas samling )

Er ikke dette den nye scholl bakplata? eller var det den nye SS skulle føre (fra en annen leverandør)

post-3-1254778452,73_thumb.jpg

(si ifra gomega om jeg ikke får rappe bildet fra deg i tråden din da ) :)

Sånn så ikke den Scholl bakplata jeg fikk ut, hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Du har denne tipper jeg:

post-3-1254779208,14_thumb.gif.gif]

Ja den nye blå virker veldig bra den, men den holder den gamle også så fremt en tar den av "riktig" men det er ikke like lett å vite det første gangen... enig der...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Rappa fra Gomega ( Gomegas samling )

Er ikke dette den nye scholl bakplata? eller var det den nye SS skulle føre (fra en annen leverandør)

post-3-1254778452,73_thumb.jpg

(si ifra gomega om jeg ikke får rappe bildet fra deg i tråden din da ) :)

No problem truls ;)

Stemmer at det er den nye Scholl bakplata ja. Mye fastere skum, virker som det skal en del til før den løsner, som det har vært en tendens til at den gamle gjorde. Hvis ikke jeg fikk den siste bakplata, har nok Kjetil igjen flere av de nye små bakplatene. Sendte han en PM og spurte om han hadde den på lager, selv om det stod den var utsolgt på nettsiden, og det hadde han :)

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte nettopp en scholl bakplate dia. 120 tror jeg det var , men den var ubrukelig pga at der var kast i den , sendte mail til ketil på scandishine , han sa bare send den i retur så sender jeg en ny , det er iallefall ikke noe å si på servicen der :thumbup:

håper at den nye er bedre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt Scholl sine bakplater, men har ikke hatt veldig mye erfaring med andre bakplater heller da. Den store bakplaten holder seg fremdeles fint, men er alltid veldig forsiktig når jeg tar av pads.

Den lille bakplata er litt anderledes. Er enda mer forsiktig med den, men den har begynt å løsne litt rundt kantene på toppen. Ikke mye, under 5mm rundt kanten, men det er ikke noen bra utvikling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Er nok mange som har fått ødelagt sin scholl bakplate desverre, dette V1 da. Vet også at dette er noe som Ketil har tatt opp med scholl concepts og de har vist på bakgrunn av dette utviklet V2 med noe fastere skum og bedre lim. Blir interessant å høre tilbakemeldinger på den etterhvert. For min egne del har jeg også et revnet bakplate, men regner med at V2 ligger i handlekurven om noen uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...