Gå til innhold

Bakplate gjengedimmensjon


gxi

Recommended Posts

Er gjengedimmensjonen på roterende maskiner i noen grad standard eller risikerer jeg at en bakplate kjøpt for èn maskin ikke fungerer på en annen?

Greia er at jeg har en Best Tools-maskin som jeg kjøpte for ca. ingenting i et impulskjøp på tilbud i en lokal butikk da forrige maskin døde etter å ha tatt de første panelene på en bil. Den fungerer ganske greit såvidt jeg kan se, og har derfor ikke planer om å bytte den ut inntil videre (hører Best Tools-maskiner har en generell tendens til å dø etter en viss tid..). Jeg trenger en bakplate til den, da det som fulgte med var selvsagt en svær sak som er umulig å bruke og som krever ubrukelige hetter. Skylvelæra mi sier 14mm på gjengene. Vil typiske bakplater som er å få kjøpt passe her? Og når denne maskinen dør, så må jeg ha en ny, og da håper jeg å ikke ha kjøpt bakplater til flere ganger hva maskinen koster og måtte kaste disse sammen med maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...