Gå til innhold

"flekker" på sorte/mørke biler


meggguiars

Recommended Posts

Jeg har polert ett par sorte og blåe biler i det siste, og når jeg tar de ut i sollyset ser du akkuratt som noen småflekker hvor filla har vert. Hele bilen er dekka av det. Så må jeg skrubbe for harde livet for å få det vekk.. Noen som har vert borti det? Jeg bruker bare meg's produkter, og 123 serien med Nxt gen. tech waxen.

På forhånd takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Endelig noen andre også som har dette problemet! La voks på connecten (svart bil) og fikk dette problemet. Jeg hadde da først brukt roterende med scholl S40 og la deretter på Megs NXTgen. wax, tørka av med mf , og etter noen timer inne i garagen la jeg på megs step 3 carnauba wax. Fikk dette fenomenet som du beskriver. Det virka på meg som om carnaubavoksen ikke "festa seg" , eller at lakken var "metta" på en måte.. var arbeidssomt å få det av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! helt enormt irriterende! finner ikke ut hvor problemet ligger. Men har du blitt noe klokere av det? hehe, jeg får det hver gang jeg polerer sorte/mørke biler..

jeg brukte forresten ikke Caraubavoksen! jeg hoppa over den og brukte bare nxt. gen voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

For å fjerne det så bruker du samme voksen over igjen og lar den tørke skikkelig.... husk at NXT tech wax skal være 100% tørr før du fjerner den, ellers kan den lage slike merker, husk også å¨legge det jevnt på og t-y-n-t.... tttttt-yyyyynt.... har hatt de jeg også her ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Da var den tørr i allefall ;) he he prøv å legg på et lag til over en flekk, la den tørke opp mot en times tid, leg som sagt på tynt.. se om det hjelper.... (husk å riste flaska også mens du tar runden ellers da...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, skal prøve det. Noen andre tips i slengen?:-)

dette forumet er helt genialt, får alle svarene jeg trengerrolleyes.gif Hadde budsjett på ett par hundre når jeg starta med bilpleie. Nå er brukt godt over 8000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...