Gå til innhold

Hvordan skal man ha på MC 21 2.0?


dincene

Recommended Posts

Har den MC 21 2.0. Noe spesiell måte å ha den på eller som vanlig? Ha på døra for eks og så går over med mikrofiber? Eller skal man vente litt? Har fått med meg at helst bør den herde 24 timer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok hele bilen.. ventet ca ett kvarter så buffet jeg det vekk.. og lot det herde i 24 før jeg la på ett bytt lag.

ok! Da gjør jeg også det men skal ikke ha 2 lag! Det ørker jeg ikke :P Nok er nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkeno jobb å legge den på, heller ikke å ta den av, så lenge du legger tynne lag. Fort gjort, tar under en halvtime tilsammen.'

Som nevnt over her; legg på hele bilen, vent minst ett kvarter (ved tørt vær) og poler av i samme rekke rekkefølge som du la på.

Etterherder 12-24 timer (nærmere 24t nå på høsten) og helst i tørr garasje om mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkeno jobb å legge den på, heller ikke å ta den av, så lenge du legger tynne lag. Fort gjort, tar under en halvtime tilsammen.'

Som nevnt over her; legg på hele bilen, vent minst ett kvarter (ved tørt vær) og poler av i samme rekke rekkefølge som du la på.

Etterherder 12-24 timer (nærmere 24t nå på høsten) og helst i tørr garasje om mulig.

ja det var ikke noe hard jobb det der!! Da kan nok vaere mulig at jeg gidder i morga kveld alikevel :)

kazzper-

med bestillinga fikk jeg også en sånn sauskinn lignende greia (på størrelse av en håndflate) med bare at den er syntetisk. Er den ment til å polere med eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kazzper-

med bestillinga fikk jeg også en sånn sauskinn lignende greia (på størrelse av en håndflate) med bare at den er syntetisk. Er den ment til å polere med eller?

Til vask :)

Den er fin til å tre rundt litt harde svamper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...