Gå til innhold

Det å gi "kred" til hverandre


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Når du stiller et spørmål og får et svar du syntes var bra har du en "kred" (grønn m/hvit pluss) knapp nede til høyere i hver post (ikke i dine egne poster) denne kan du trykke på om du ønsker det, så får de som har svart deg en økning i det som heter "Reputation" under sin profil (en må inn på profilen til brukeren for å se dette) Når Reputation øker til over 5 så får du en stjerne også, 10 så kommer neste stjerne osv osv...

Grunnen til denne er at det er ok å "gi" noe til de som svarer bra her eller som lager gode writeups på enten bilpleie jobber eller tester etc... men vær gjerne litt gnien på denne så den henger litt høyt, men du bestemmer jo selv hva du mener kvalifiserer til kred,

Da var dere obs på den også ;)

  • DCN Poeng 24

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kred til deg Truls. Ja den hang høyt :D

Fikk svar både på statusoppdatering og i egen tråd her gitt. Det må en si! Forsto ikke helt hva det var som hadde skjedd når jeg hadde fått en stjerne. :P Ohh I like that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ja, også ser du at du har fått kreds også, og i hvilken poster folk har fått kreds... blir litt "takk skal du ha" og de som finner infoen brukanes som blir postet kan da gi kred for det..... egentlig en ok sak dette her :)

Dennis er flink ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan man finne ut hvor man har fått "kred" på andre måter enn å se gjennom innleggene sine, og så se hvor man har fått dette? Kan man se hvem som har gitt deg kred?

Det med å se hvem som har gitt deg kred er jo egentlig ikke så farlig, men hadde jo vært gøy å kunne fått opp hvilke innlegg man hadde som man fikk det for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Det tror jeg Dennis må svare på, vet ikke annet en at en må i mellom innleggene sine å sjekke....

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Kan man finne ut hvor man har fått "kred" på andre måter enn å se gjennom innleggene sine, og så se hvor man har fått dette? Kan man se hvem som har gitt deg kred?

Det med å se hvem som har gitt deg kred er jo egentlig ikke så farlig, men hadde jo vært gøy å kunne fått opp hvilke innlegg man hadde som man fikk det for

Akkurat nå er ikke det mulig å se for medlemmer. Men finnes noen tillegg som muliggjør dette. Så jeg skal se nærmere om det er noe brukbart ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Tyggern

Akkurat nå er ikke det mulig å se for medlemmer. Men finnes noen tillegg som muliggjør dette. Så jeg skal se nærmere om det er noe brukbart ;)

Har dere tittet noe mer på dette? er jo veldig grei info, så en slipper lete gjennom alle innleggene sine.

Ser jeg har fått noen, men skjønner ikke helt hvor...

  • DCN Poeng 1

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like greit det, for å holde forumet positivt ;) Og har folk noe å utsette pleier folk å være flinke til å få det frem på en konstruktiv måte, i stedetfor å bare trykke på en knapp for å vise det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å kunne se hvem man får cred fra, blir at man kan risikere at folk ikke vil gi cred til andre som de ikke selv har fått fra (når de mener de har fortjent det...) Ja, tåpelig, men er en risiko. Hadde vært gøy likevel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Jeg synest at det er greit at det ikke kommer opp hvem som gir, men det hadde vært kjekt med en funksjon hvor man fikk opp hvor man hadde fått creds..

Selv pleier jeg å gi flest creds i S&S delen. Der hvor trådstarter tydelig har tatt seg god tid med write-up og har gjort en god detail.. Dvs at jeg som leser får en "underholdningsverdi" av det:-)

Ellers, hvis jeg leser veldig gode svar på spørsmål i andre deler av forumet, så byr jeg gjerne på den grønne knappen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Får se hva som kommer i neste oppdatering, og så får vi ta stilling til hvordan det blir da. Hvor man har fått "kreds" og hvem som har gitt er allerede lagret i databasen så regner med at det er pga Invision har planlagt at det skal bli en funksjon etterhvert. (Det kan idag bare sjekkes av admins)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...