Gå til innhold

Kjøp av høytrykksspyler


Mats

Recommended Posts

Nå som roterende maskin er i boks, alt av produkter jeg trenger og det meste av microfiber og diverse så kunne jeg gjerne godt tenke meg og gått til innkjøp av høytrykksspyler og foamcannon. Har tilgang til meget god høytrykksspyler på jobben, men den er fast så det går ikke an og koble på noe foamcannon så da står det på ønskelista.

Så hva er og anbefale til rundt 4000,-? Er det noe brukbart i det prissjiktet eller bør jeg gå opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som roterende maskin er i boks, alt av produkter jeg trenger og det meste av microfiber og diverse så kunne jeg gjerne godt tenke meg og gått til innkjøp av høytrykksspyler og foamcannon. Har tilgang til meget god høytrykksspyler på jobben, men den er fast så det går ikke an og koble på noe foamcannon så da står det på ønskelista.

Så hva er og anbefale til rundt 4000,-? Er det noe brukbart i det prissjiktet eller bør jeg gå opp?

Kärcher 6.75 er en bra ht, leverer bra med vann og bra vanntrykk, hendig format på den og prisen er ca 4500,-

link til spylerinfo: http://www.karcher.no/no/Produkter/Hjem_og_Hage/Hytrykksvaskere/Premiumklassen/11385500.htm

Har denne selv og er meget fornøyd med den. Før denne hadde jeg en 5.55 her i et par måneder og det er STOR forskjell på disse spylerene. Denne er det da heller ikke plasthus på motoren, som de billigere karcherene har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg om du trenger spyleren til noe annet enn bare bilen? Andre bevov som terrassevasking osv..

Hvor brukervennlig skal den være.. Slangetrommel, ekstra utstyr ++ Foam-cannon er jo også en kjekk sak til bilvask.

Se om du finner noen goe høst-kampanjer.. Kan være mye bra å hente.

Nilfisk er vell den maskinen som gir mest for pengene i forhold til vannmengde (l/time) og bar..

Selv så gikk jeg for Karchèr da jeg har mye utstyr fra dem fra før av..

Liker personlig også Karchèr godt.

Ville sett etter et tilbud jeg :)

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hovedsaklig kun til bruk av vasking av bil, og bruk av foam cannon. Hva bør vannmengden per time og bar ligge på da for att det skal være en brukbar spyler?

Takk for all hjelpen forresten :)

Vannmengde bør være over 460l pr time, og trykk over 120bar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye l/time og bar du har råd til! Kärcher sin så ikke dum ut den. Selv har jeg Kärcher K 5.91. Er fornøyd med den, men er så bortskjemt at jeg bruker varmtvannsspyler om vinteren med latterlig høy vanntemperatur (hvis den står på full pupp). Vet ikke mye vann pr time og bar det er på den, men det er den sykeste spyleren jeg har prøvd. Skal sies at dette er en stor stasjonær maskin.

Skal ta bilde av den neste gang jeg er der å vasker bil :) Til gjengjeld for å bruke den, så føles Kärcher spyleren min latterlig svak ut selv om den egentlig ikke er det :lol: Kärcher er maskiner som koster, men som også leverer det de lover. Solide spylere, kjent merke, mye ekstrautstyr.

Eller så kan du jo titte på Foma og Alto/Nilfisk. Det er også gode spylere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...