Gå til innhold

Lite skum


soiser

Recommended Posts

Hei!

Jeg kjøpte meg megs gold class og megs vaskehanske, men får null skum!

Blander etter forholdene som står på flasken, og det blir masse skum i bøtta.

Men da jeg begynner å vaske bilen med vaskehansken blir det ikke skum i det hele tatt, er akkuratt som jeg vasker med bare vann.

Er det noe jeg gjør feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å "røre" godt rundt i bøtta etter at du har hatt i såpa?

Selv om det skummer i bøtta betyr det ikke nødvendigvis at såpa er godt blandet med vannet.

Har brukt en del av denne såpen selv og har ikke hatt noe å utsette på verken skum eller glid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker man kaldt vann kan også noen såper kreve at man blander bedre..

Husker ikke hvordan dette er med Gold Class, men det gjelder ihvertfall CG Sitrus Wash and Gloss.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

samme her som Terjeo, fyller nesten opp med vann, har i såpe og så full spiker med hageslange/dusjhodet... (bruker lunka/varmt vann)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!

Nå prøvde jeg blandetipsene, men fortsatt er det så og si ikke noe skum! :wacko:

Er bittelitt skum den første runden, men så er det som jeg bare vasker med vann.

Har tatt såpe først, såpe til slutt, lite såpe, masse såpe, halveis med vann så såpe, blande med ht etc etc.

Har brukt andre såper og da har det skumma som bare fy, men har aldri brukt vaskehanske. Er det den som gjør dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!

Nå prøvde jeg blandetipsene, men fortsatt er det så og si ikke noe skum! :wacko:

Er bittelitt skum den første runden, men så er det som jeg bare vasker med vann.

Har tatt såpe først, såpe til slutt, lite såpe, masse såpe, halveis med vann så såpe, blande med ht etc etc.

Har brukt andre såper og da har det skumma som bare fy, men har aldri brukt vaskehanske. Er det den som gjør dette eller?

Hvilket blandingsforhold har du når du har "masse" såpe?

Kan jo begynne å lure på om det er noe galt med såpa eller kanskje vannet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megs Gold Class skal skumme meget bra. En av mine favoritt shampoer.

Husk 30ml pr. 3,7l vann, dvs nesten 1,5dl i en 18l bøtte. Skummer det ikke da, er såpa en feilproduksjon, eller vannet giftig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...