Gå til innhold

Biler søkes til photoshoot!


stianfuruseth

Recommended Posts

stianfuruseth

heisann,

Vet ikke om det er nødvendig å lage ny tråd, men jeg tar sjansen :)

Jeg er ute etter biler som vil stille opp på photoshoot.

Grunnen er at jeg har oppgradert fotoutstyret litt, og vil gjerne få testet å trent litt.

Er ute helst etter noen spesielle biler, men tar bilder av alt :)

Jeg bor i Horten, og det er å foretrekke å at det skjer i nærheten, men jeg er fleksibel :)

Når det gjelder pris tar vi det på skjønn, dvs at jeg ikke vil ha noen utgifter på bensin, bom etc. Jeg vil ikke ha noe utenom det.

Mange har sikkert sett bildene mine i denne tråden her:

http://www.detailersclub.no/forum/topic/1883-stians-bildetraad-honda-foto-meet-opel-astra/

Men sjekk også www.pineye.no og www.pineye.no/stianfuruseth !

Håper noen er interessert i å stille opp!

Tar både fart og stillbilder, samt interiør bilder. Ved fartsbilder er jeg avhengi av ekstra bil vel å merke, så dette er det greit at avtales på forhånd :)

IMG_9384-2.jpg

IMG_0062.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stianfuruseth

Meget interesert! men horten er vel et stykke unna stjørdaL (trondheim) ?

ja det blir nok gaaanske langt unna, tipper en 60-70mil..hehe

Skal ikke på ferie eller noe nedover her en gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Kunne igrunn godt tenkt meg å ta turen ned til Horten for å få en "proff" fotograf til å ta noen bilder av bilen min.

Desverre har jeg ikke mye tid til overs om dagen, og vinteren nærmer seg alt for fort (da parkeres sommerbilen)

Skjønte det slik at du ikke tok betalt for å ta bilder, hvis jeg hadde muligheten til å komme nedover til horten?

Hadde vært fint å få til noe!

Får vi prøvekaninene eventuelt kopier av bildene hvis vi har med en usb penn?

Du får bedømme selv om bilen er "spesiell" nok til at du vil prøve å få til en fotoshoot. :)

Og du får tilgi mine amatørbilder :P

post-1192-1252881676,72_thumb.jpgpost-1192-1252881692,86_thumb.jpgpost-1192-1252881706,64_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stianfuruseth

Kunne igrunn godt tenkt meg å ta turen ned til Horten for å få en "proff" fotograf til å ta noen bilder av bilen min.

Desverre har jeg ikke mye tid til overs om dagen, og vinteren nærmer seg alt for fort (da parkeres sommerbilen)

Skjønte det slik at du ikke tok betalt for å ta bilder, hvis jeg hadde muligheten til å komme nedover til horten?

Hadde vært fint å få til noe!

Får vi prøvekaninene eventuelt kopier av bildene hvis vi har med en usb penn?

Du får bedømme selv om bilen er "spesiell" nok til at du vil prøve å få til en fotoshoot. :)

Og du får tilgi mine amatørbilder :P

post-1192-1252881676,72_thumb.jpgpost-1192-1252881692,86_thumb.jpgpost-1192-1252881706,64_thumb.jpg

Dette var jo en kjempefin bil, tar gjerne bilder av den jeg :)

Prisen er slik at jeg skal ikke ha noe utgifter ved photoshooten, dvs at om jeg må kjøre langt vil jeg ha litt betalt for å dekke bensin, evnt bom.

Men så lenge du kan komme til Horten så tar jeg ikke noe betalt selvsagt :)

Ang det med kopi av bilder, så var jeg sikkert ikke tydelig nok. Alle som jeg har photoshoot med får selvsagt de ferdig etterbehandlet bildene i 800x533, men selvsagt ikke de ubehandlede bildene. Som regel blir det mellom 8-10bilder fra hver photoshoot, dette kan selvsagt variere litt. Bildene i stort format beholder jeg selv, og man kan velge å enten kjøpe rettighetene til bildene og stå for evnt fremkalling selv, eller ta fremkallingen igjennom meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir nok gaaanske langt unna, tipper en 60-70mil..hehe

Skal ikke på ferie eller noe nedover her en gang da?

Joda skal vel nedover en tur om ikke så lenge :)

Men bilen er ikke akkurat så sepesiel enda da. i og med at jeg skal hente den i løpet av uka :P

Men regner med og nedover til våren en tur etter vintern for da skal det skje et og annet med den ;)

Har begynt og bestilt litt småtteri allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Dette var jo en kjempefin bil, tar gjerne bilder av den jeg :)

Prisen er slik at jeg skal ikke ha noe utgifter ved photoshooten, dvs at om jeg må kjøre langt vil jeg ha litt betalt for å dekke bensin, evnt bom.

Men så lenge du kan komme til Horten så tar jeg ikke noe betalt selvsagt :)

Ang det med kopi av bilder, så var jeg sikkert ikke tydelig nok. Alle som jeg har photoshoot med får selvsagt de ferdig etterbehandlet bildene i 800x533, men selvsagt ikke de ubehandlede bildene. Som regel blir det mellom 8-10bilder fra hver photoshoot, dette kan selvsagt variere litt. Bildene i stort format beholder jeg selv, og man kan velge å enten kjøpe rettighetene til bildene og stå for evnt fremkalling selv, eller ta fremkallingen igjennom meg.

Høres fristende ut :)

Skal se om ikke jeg får tid til å komme en tur nedover. Bør jo helst klaffe med både vær og fri for min del.

Sender deg en pm når jeg finner at det passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje en kompis av meg kan være intr i det, han har en ganske strøken evo 4!

Tror forresten vi begge går på samme skole som deg. Regner med at du går HIVE iom at du har flyttet til Horten? :-)

Tror ikke min bil er strøken nok til å være med på noe sånt, men jeg bor jo rett i nærheten, så dersom du skulle kjede deg og har lyst til å trene litt, er det bare å si ifra, hehe..

Endret av Reaper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stianfuruseth

Kommer nok å besøker deg til våren...Med ny bil...

oi, det hørtes jo spennende ut :D

Tror kanskje en kompis av meg kan være intr i det, han har en ganske strøken evo 4!

Tror forresten vi begge går på samme skole som deg. Regner med at du går HIVE iom at du har flyttet til Horten? :-)

Tror ikke min bil er strøken nok til å være med på noe sånt, men jeg bor jo rett i nærheten, så dersom du skulle kjede deg og har lyst til å trene litt, er det bare å si ifra, hehe..

jeg skal på HIVE neste år, akkurat nå går jeg på Tønsberg ressurs for å øke kompetansen litt :)

EVO 4 er noe jeg absolutt kunne tenkt å ta bilde av, kan du ikke få karen til å kontakte meg da? på mail evnt (stian@pineye.no)

Hvilken bil har du da? at den ikke er 100% synes nødvendigvis ikke alltid like mye på bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det hørtes jo spennende ut :D

jeg skal på HIVE neste år, akkurat nå går jeg på Tønsberg ressurs for å øke kompetansen litt :)

EVO 4 er noe jeg absolutt kunne tenkt å ta bilde av, kan du ikke få karen til å kontakte meg da? på mail evnt (stian@pineye.no)

Hvilken bil har du da? at den ikke er 100% synes nødvendigvis ikke alltid like mye på bilder ;)

Jeg skal si ifra til han når jeg møter han i morgen :-)

Jeg har en toyota celica t18 som ser slik ut:

Foto0068.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stianfuruseth

Jeg skal si ifra til han når jeg møter han i morgen :-)

Jeg har en toyota celica t18 som ser slik ut:

Foto0068.jpg

det der var da en flott bil det der, klassifiserer seg som de mer "spesielle" bilene jeg vil ta bilde av hvertfall :)

Send meg en pm og hvilke dager og tidspunkt det kune passe deg med fotografering, så kan vi avtale en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stianfuruseth

Stian, kanskje du kunne ta noen bilder for meg ?

Neste uke ?

IMG_2430.jpg

-Ole Gunnar

åh ja gjerne :)

Send meg en pm med når det passer deg best, evnt legg meg til på msn om du bruker det? s_furuseth@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
stianfuruseth

har en audi a3 og kommer en audi a4 2010 mod neste uke som hadde vært kult å få tatt bilder av.

Holder til i kongsberg så skjønner hvis det blir litt langt da :P

enten kommer du hit, eller betaler du meg bensin for å komme til deg. Så da blir det opp til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
stianfuruseth

Hadde vært moro å fått noen ordentlig bilder av bilen ja! :)

Er denne intressant?

86_7769845381.jpg

var jo flott denne :)

Send pm med når det passer deg så kan vi avtale noe :)

Jeg betaler flybiletten til deg hvis du har ork til å ta denne:

_MG_84911.jpg

:lol:

kult bil ;)

Men blir da en sabla dyr fotografering om jeg skal komme til deg da..hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...