Gå til innhold

Hva skal på kangoo vinter 09/10


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

hva vil dere se som en test over vinteren mht kangooen her i gården, dere bestemmer, men Divine blir det ikke ;) Crystal rock er også en niks ;) he he

Ellers er jeg åpen for forslag og shopper inne det jeg trenger ut fra hva dere mener....

sealer + sealer eller voks + voks er mest rettferdig mener jeg selv :)

Kom med tips.................

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Den nye versjonen av Nanolotus forseglingen! Siden den skulle ha bedre holdbarhet, og siden du har testet den gamle på samme bilen! Ellers kunne det være kjekt å sjekke holdbarhet på MG#21 VS Jetseal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en flekk uten skydd? For å sammenlikne hva som skjer med ubehandlet område vs forseglet område. Men bare hvis du er villig til å utsette kangooen for det da :P

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lahega No1 Brightguard 37A+B kunne ihvertfall jeg tenkt meg å hatt med. Jeg (eller kanskje Remitek/autoboss?) kan sende deg prøve(-r) hvis du ikke vil investere selv da ;)

Endret av madskh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% av bilen med 50/50 med sealer (f.eks. Meg. 21 vs. CG jetseal) og resten med 2 lag voks delt 50/50. (f.eks.Meg 16 vs Swissvax shield) Blir en bra test uansett produkter dette.default_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Hiace eller buss da ;)

kan jo bruke taket på bilen til en del div saker da, grei str på taket her, dele taket opp i ruter og så ta resten av bilen 50/50 med noe...

37A + B kan nok være en grei sak å teste, skal henge greit den har jeg skjønt

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50% av bilen med 50/50 med sealer (f.eks. Meg. 21 vs. CG jetseal) og resten med 2 lag voks delt 50/50. (f.eks.Meg 16 vs Swissvax shield) Blir en bra test uansett produkter dette.default_biggrin.png

x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Sealere jeg har her er:

MG21

Jetseal

Wolfgang Deep gloss paint sealant

Duragloss 111

Duragloss 105

Scholl W06

A1 minutewax

Nanolotus

Scholl A15

Menzerna APO60

Meguiars DC carnauba wax (tror jeg)

Muc-Off miracle shine

Autorange banana wax

Autorange hard wax

Voks:

Pinnacle souveran

Swissvax concorso

Swissvax samurai

Miglioer Primo

Victoria red concorso

Meguiars MG16

P21s carnauba wax

Dodo blue velvet

Hybrid:

Chemical guys butter wet wax

Det var det jeg kom på sittende i sofaen her :)

50% 50/50 voks/sealer kan funke ja, men det er noe mer vrient på sidene på bilen, men har tak å ta av ja ;) men tror også det blir et felt på panseret uten noe beskyttelse også for å se hvor fort det oksiderer feks

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært spennende å sett en sammenligning av Meguiars #21 2.0, Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 og CG Jetseal.

Har kun litt igjen av gamle #21, så må snart handle ny sealer. Vurderer alle de tre over, men det er ikke lett å bestemme seg :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...