Gå til innhold

DodoJuice


rudilgr

Recommended Posts

Hvor får jeg kjøpt DodoJuice? vil handle i norsk nettbutikk helst... Frister med dodo, ser så lekker ut (design på boksene, og forklaring av lukt høres heerlig ut) :P hehe...Noen som vet hvor god eller dårlig dodo er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Scandicshine hadde det en stund men droppa det, tror det er mye annet som er vel så bra som DoDo, mye gimik med de, men dog godt over snittet bra, har kun testet blue velvet selv, den var bra den, men ikke noe som overgår feks Swissvax voks..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så lenge siden Ketil hadde nettbutikken full av DODO produkter, har sikkert bra produkter de å men salget tok vel aldri helt av.

Edit: Truls var kjappere..

Endret av trogha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så lenge siden Ketil hadde nettbutikken full av DODO produkter, har sikkert bra produkter de å men salget tok vel aldri helt av.

kk... Svisswax kommer etterhvert :P akkurat nå vil jeg ha dodo, hehe :D

Sitter og leser litt om forskjellige dodo og får lyst på grunnet luktforklaringer her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greie vokser, men som har fått en voldsom hype på div. forumer som alt annet nytt.

Swissvax lukter like godt. :)

tviler ikke... men de fleste her inne vet vel hvordan det er, lekker boks og en forklaring av duft som får nesa til å nesten fremstille lukten selv om produktet ikke er i hus gjør at man kan bli gal av mindre :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte produkter blir mer lukta på enn brukt på bilen ja. :D

Ikke vurdert Poorboys da? Nattys hvit, blå, rød og wheel sealant. Da har du mye å lukte på. Og 10% rabatt. :wub:

vurderer egentlig det meste jeg, da jeg syns ting må prøves :D hehe... men poorboys er ikke det som har stått høyest på ønskelista hittil...

Må gjøre en del jobber og skal man finansiere egen nysgherrighet, og "galskapen" begynte i år og jeg har ikke tatt mer enn 4 biler hittil, blir noen fler før vintern kommer tror jeg, men jeg syns det er greit at det går i pluss eller iallefall nær null, før jeg handler mer og mer og mer og mer og mer.......................... da må ønskelista følges til punkt og prikke, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønte ikke helt den linken der gitt - hva med denne i stedet: Blankbil sin Poorboys-side

Er rabatt der men må nok være VIP for å få det...

(og er ikke DoDo litt vel.... luktendes... for en kar fra vinger da? ;) Neida - synes sjøl at Nattys lukter tyggis, melon og hva det ikke dufter som - så litt eksotisk DoDo-lukt er vel ikke å forakte det heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønte ikke helt den linken der gitt - hva med denne i stedet: Blankbil sin Poorboys-side

Er rabatt der men må nok være VIP for å få det...

(og er ikke DoDo litt vel.... luktendes... for en kar fra vinger da? ;) Neida - synes sjøl at Nattys lukter tyggis, melon og hva det ikke dufter som - så litt eksotisk DoDo-lukt er vel ikke å forakte det heller)

@essieK = har du kjens i vinger siden du kaller det vinger og ikke kongsvinger som alle andre som ikke har noen tilknytning her?

tyggis lukter jo digg, så kanksje pb er noe å tenke på og... hvordan er holdbarhet på produktene dems?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Holdbarheten er så der, som de fleste vokser i den prisklassen (DoDo inkl.).

Men de er enkle i bruk og ser bra ut. Ikke koster de mye heller.

Wheel sealant er noe jeg har stor tro på, men ikke fått tid til å testa, så blir vel stående på hylla til vinterhjula skal på.

Vertfall lovende kritikker her og der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@essieK = har du kjens i vinger siden du kaller det vinger og ikke kongsvinger som alle andre som ikke har noen tilknytning her?

tyggis lukter jo digg, så kanksje pb er noe å tenke på og... hvordan er holdbarhet på produktene dems?

Født og oppvokst :)

Vel, jeg la først litt DC3 på nybilen i slutten av juni. Så strippet jeg det og la 2 lag med Natty Blue i beg. av juli. Så ble det 3000 km med bilen i all slags vær, inkl uteparkering under trær i Trøndelagen i ca 12 dager. Bilen ble ikke vasket engang før slutten av juli. Fikk 3.lag med Natty Blue 8.august. Det beader som sjøville ennå - men det har ikke akkurat gått lang tid da. Har blitt vasket skikkelig hver uke.

Oppdaterer loggen min sånn nogenlunde jevnlig - blir det vaskings i helga så blir det nye beading-bilder tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poorboy`s Wax holder lenge, se her på denne testen f.eks: http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=76435

Sitat:

After 6 and 1/2 months, the following waxes are still protecting the paintwork:

Autoglym Hi Def

Collinite 915 Marque D'Elegance

Nattys White & Blue

RaceGlaze 55

Swissvax Divine, Mystery, BoS and Concourso

Victoria Concours

***** Vintage and Glasur

Ikke verst det vel? Er vel en av den billigeste om ikke den billigeste i det selskapet der. Så holdbarhet/pris er ikke mye å klage på!

Endret av Unoved

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fint gått for Poorboys voksene, de er VELDIG bra for prisen, har ikke noe negativt å si om de voksene ;)

La to lag med Hard Candy på en bil som en kompis hadde, ble igrunn skuffet over holdbarheten når det gjaldt beading.. Selvom man ikke kan direkte måle holdbarhet gjennom vannperlene, så er det jo vannperlene som er "stas" :D Der er Natty's bra som f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider264

Vet ikke om noen norsk distributør av Dodo etter at SS avviklet produktlinjen. Jeg handler Dodo fra http://www.cleanyourcar.co.uk. Problemfritt.

Supernatural Shampoo er digg og hadde det ikke vært for at jeg allerede har alt for mye voks, hadde også Austintatious vært gøy å ha.

Dodo er som alle andre bilpleiemerker, veldig god på noen produkter, ordinært på andre, men direkte dårlige produkter har jeg ikke oppdaget hos Dodo. På dette forum får f.eks. Scholl og Swissvax for tiden mye oppmerksomhet (uten at jeg har noen mening om de fortjener det eller ikke). På andre fora er det omvendt. Det går litt i bølger. Det beste rådet er vel at du gjør dine egne erfaringer. Ulempen med å gjøre sine egne erfaringer er at garasjen din om kort tid vil inneholde mange flasker og bokser du bare har brukt bittelitt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste rådet er vel at du gjør dine egne erfaringer. Ulempen med å gjøre sine egne erfaringer er at garasjen din om kort tid vil inneholde mange flasker og bokser du bare har brukt bittelitt av...

x2!

Så er det bare å legge det ut her i kjøp/salg-delen, så går det unna som hakka m*** til neste-mann som vil teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...