Gå til innhold

Bilt Hamber Clay


Torby

Recommended Posts

Testet Bilt Hamber Soft clay (hvit boks) i går, og må si at jeg er veldig fornøyd med den. Utrolig lettvint at man bare kan bruke vann som claylube. Etter at bilen var grundig vasket, så kunne jeg bruke clayen rett på bilen med det vannet som lå igjen etter siste skylling. Måtte dusje på litt ekstra vann noen steder, men ellers var ikke det nødvendig. Førsteinntryk er at Soft Clayen ikke lager spor i lakken (selv ikke på den mjuke japselakken min), men den tar ikke det aller værste av forurensing i lakken. Alt i alt, veldig godt fornøyd med denne. :)

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2

Har Toyota selv - funker fjell på den. Brukt soft clay på Audi A4 2004, funket bra der også. Brukte blå-boks clay på en Primera - funket bra der også. Men foretrekker soft clay da jeg synes den er lettere å håndtere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

har begge (soft/medium) i posten i morgen tipper jeg :) om de funker bra så sparer en en del tid og lube også, og det åp kunne begynne å claye med vannet på bilen etter siste avspyling hørtes jo gull ut også :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begge (soft/medium) i posten i morgen tipper jeg :) om de funker bra så sparer en en del tid og lube også, og det åp kunne begynne å claye med vannet på bilen etter siste avspyling hørtes jo gull ut også :)

Du får si ifra hva du synes om de forskjellige ;) Genialt med vann som lube!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg ogsaa paa her og anbefaler soft-clayen til Bilt-Hamber.

Jeg syns at den var minst like effektiv som gul riccardo til aa fjerne overspray og annet grums i lakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...