Gå til innhold

Matte Plast Fangere På Volvo 850


Vetle

Recommended Posts

Hei

Har veldig matte fangere eller de plast "deksla" som er på toppen av fangeren er veldig matte. Prøvd å polere men er matte. Er det noe middel eller noe polering jeg kan gni på? Noen som vet?

Vetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har veldig matte fangere eller de plast "deksla" som er på toppen av fangeren er veldig matte. Prøvd å polere men er matte. Er det noe middel eller noe polering jeg kan gni på? Noen som vet?

Vetle

Bruk en varmepistol på plasten.. Målet er å fordampe urenhetene.. Trenger nok litt øvelse og forsiktighet, men det funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mene.. er det ikke noe jeg kan kjøpe å smøre på? litt redd for å varme for mye skjønner du ;)

Finnes masse typer bumper shine etc, men problemet er det samme, forurensninger i plasten gjør at uansett hva du legger på fangerene så sitter det ikke skikkelig..

Prøv deg forsiktig fram med varmepistol..

Men som sagt, de aller fleste bilpleie leverandørene har produkter til plast for å få glansen tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ha beveget meg ut å testa litt med varmepistol, holder du jevn fart og avstand og passer på at du får dekt alt sammen, så skal det gå bra.. Du ser det ganske lett når det er nok, og du ikke skal varme mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...