Gå til innhold

Chris' sin lille photoshop-tråd!


Chris-520e39

Recommended Posts

Chris-520e39

Heisann!

Har i det siste jobbet med å friske opp photoshopkunnskapene som har gått litt i glemmeboken etter snart 12mnd. i forsvaret. Legger ut saker og ting her, så er det bare å komme med konstruktiv kritikk for de som ønsker det :)

post-145-1250279131,51_thumb.jpg

post-145-1250279145,34_thumb.jpg

Chris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg..! Går det ikke an å lagre bilder i nye forumet eller? Når jeg prøver å lagre bildet så får jeg bare lagret siden her <_< Skulle gjerne brukt det grå som bakgrunnsbilde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 years later...
Christopher857

Adobe photoshop er et fint redigeringsprogram for bilder. Jeg har Photoshop, og kan egentlig bare lett bilderedigering.
Med et tegnebrett i steden for mus, blir jobben enda enklere. Jeg har brukt XPPen Star 03 graphic drawing pad siden 2015, og det fungerer helt strålende. Det har vært i daglig bruk i disse sju årene, og jeg klarer meg ikke uten. Gjør alt av pen-, brush-, og lasso-jobber etc. i PS og LR til en lek.
Hurtigtastene er brilliante i photoshop, for å endre størrelse/hardhet på brush, flytte på bildet, velge farger osv. osv. Man setter det opp slik man liker, og det er uendelig med kombinasjoner.
Det er ikke noe problem å se på en skjerm et sted og føre hånden over et tegnebrett et annet sted, dette klarer hjernen helt fint etter noen minutters øvelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...