Gå til innhold

Plastflasker til å ha div. produkter i


HHA

Recommended Posts

Bare en tanke som slo meg her om dagen når jeg sto å dusja.. Sett at flere av dere heller deler av et produkt over i plastflasker. Og da kom idèen om Adidas flaskene mine.

Kjøpte for en stund siden disse,

1.jpg

4 flasker på bildet, kjøpte totalt 8, men betalte bare for 4, woohooo! Uansett. Tenkte dette kunne være greit å ta vare på hvis jeg evt etterhvert skal fylle produkter over på mindre flasker. Flaskene er solide, da med tanke på at man kan klemme på de uten frykt for at de skal ryke. Åpningen er passe stor, så produkt blir ikke et problem å klemme ut. Her er det også god mulighet til å borre opp større hull. Dette kan ses på bilde lenger ned. En flaske rommer 250ml!

Sånn her ser flasken ut,

2.jpg

Her er det ikke noe problem å borre opp større hull hvis nødvendig!

3.jpg

Fin åpning sånn at påfylling / etterfylling av produkt ikke blir et problem

4.jpg

Til slutt en liten videosnutt som viser flaska, dog uten produkt.

th_5.jpg

Så til slutt noen kloke ord..

Hvis du liker denne såpa og samtidig trenger plastflasker til å ha produkt i, kjøp en hau av de. Fyll såpa over til en større beholder (bruk fantasien og finn en flaske som rommer nok produkt og passer på badet og i dusjen. 1.5L cola flaske er vel ikke akkurat normalt ;))

NB: Såpa gir særdeles god glid og er skånsom mot både hår og hud :lol:

Endret av HHA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ventet lenge på att Ketchup flaska fra Idun skal bli tom, trur den egner seg fint. wink.gif

Sikkert morro å skulle rense naboens bil innvendig, så tar du fram ketchup flaska og begynner å sprute villt rundt deg inni bilen :)

Kan tenke meg uttrykket til naboen da :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...