Gå til innhold

Rustvask på felg med chromekant


rudilgr

Recommended Posts

Som topic sier, ville dere turt bruke rustvask på felger med chromekant? når det er sagt er ikke tanken å bruke det rett på chromekanten men på baksiden inni felgen, men noe kommer seg alltids dit det ikke skal... dette er tre delte skrudde felger som har en del stygg skitt på innsiden som ikke går bort med ren bilberry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det asfalt/tjære flekker det er snakk om?

Asfalt tjære ser det ut som ja. glemte å skrive i første innlegg at jeg og har forsøkt med div avfettinger, og gnukket hardt med clay, men får det ikke av....

@general lee: er ferrobet jeg tenkte på ja... har jo sett en par resultater her inne som har gitt mersmak :P hater å se de flekkene inni felgen der... er vel bare jeg som ser dem og omtrent bare da jeg vasker men herregud så irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd med clay? Tar lengre tid og er mer grisete, men skader ikke krommen.

Står i forrige innlegg at jeg har prøvd med clay... noe går bort men fortsatt mye der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Autoglym tar remover er mitt tips også, har tatt mye dritt med det....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tardis tar det garantert, 3m general purpose adhesive cleaner tar det også.

Har inntrykket av at AG tar remover er litt mildere enn disse to, men er ikke noe problem å bruke den heller.

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Tardis skal være vassere en tar remover, skal få shoppa meg den jeg også, skal være noe av det bedre den :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...