Gå til innhold

Tilbakemeldinger om IPB 3.1


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Det kan vel sikkert gå det at ikke gjester her ser den, men de som er logget inn vil da se men ikke svare el starte egen logg annet en om de er VIPs :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til den embed fuksjonen til youtube, hvis jeg prøver og lime inn den linken i sett in media, blir det bare skrift og ikke Youtube skjermen som før, mulig det er jeg som ikke finner rett funksjon, eller gjør noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Finner ikke ut hvordan man kan redigere trådtittel/undertittel, er dette borte?

Skal gå det, men hvis du trykker på rediger må du etterpå trykke på Bruk full editor for å få de valgene.

Jeg får ikke til den embed fuksjonen til youtube, hvis jeg prøver og lime inn den linken i sett in media, blir det bare skrift og ikke Youtube skjermen som før, mulig det er jeg som ikke finner rett funksjon, eller gjør noe feil.

Ser ut som det er en bug i rik tekst editor som gjøre at youtube videoer mangler media taggen. Jeg får postet når jeg ikke bruker RTE. Den kan skrues av under Mine innstillinger --> Posteinnstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten glipp der ja :P

Er nå satt slik at gjester ikke ser den, medlemmer kan lese og svare men bare VIP kan opprette nye tråder under bilpleie logg.

Supert, 1000 takk

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
challenger

Liten glipp der ja :P

Er nå satt slik at gjester ikke ser den, medlemmer kan lese og svare men bare VIP kan opprette nye tråder under bilpleie logg.

Tjohei, gjestende har visst fritt innsyn enda :blink:

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Dennis ser denne regner jeg med.... han må sjekke det

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal gå det, men hvis du trykker på rediger må du etterpå trykke på Bruk full editor for å få de valgene.

Ser ut som det er en bug i rik tekst editor som gjøre at youtube videoer mangler media taggen. Jeg får postet når jeg ikke bruker RTE. Den kan skrues av under Mine innstillinger --> Posteinnstillinger.

Nå har jeg prøvd å ha RTE både av og på.

Når den er av er det bare den vanligge you tube adresen som er mulig og poste.

Når den er på så kommer embed bild opp mens jeg lager innlegget, men når jeg poster det så vises ingen ting. :huh:

Bruker windows XP pro norsk og opera 10,01hvis det har noe å si, jeg ser nå at andre får dette til å virke så de er mulig jeg bgynner å bli for gammal til dette. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bruker selv Opera 10 med RTE, og det fungerer fint her. Etter at du har postet en youtube video hjelper det å laste siden på nytt? Har du prøvd med Internet Explorer for å se om det er samme feil der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv Opera 10 med RTE, og det fungerer fint her. Etter at du har postet en youtube video hjelper det å laste siden på nytt? Har du prøvd med Internet Explorer for å se om det er samme feil der?

Skal teste litt og se hva som skjer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Admins

Forumet er nå oppdatert til versjon 3.0.5. Er for det meste sikkerhet og bug fixes i denne oppdateringen.

Viktigste som er fikset er del små bugs i Vis nytt innhold hvor den ikke viste alle trådene som ikke er lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Og kan du si meg hvorfor ikke jeg alltid får opp den menyen med smileys og slikt når jeg svarer på en post? også i full editor. Bruker Chrome i OSX SL.

er du snill :)

Endret av iDuddits
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Skal det ikke vises lengre hvor vi er fra? :)

Det står enda i profilen, så bare å trykke seg inn der hvis man lurer :P grunnen til at jeg tok den bort var fordi det etterhvert kommer noe nytt der, og listen med info synes jeg da tok for mye plass.

Og kan du si meg hvorfor ikke jeg alltid får opp den menyen med smileys og slikt når jeg svarer på en post? også i full editor. Bruker Chrome i OSX SL.

er du snill :)

Funker det bra i feks Safari da?

Hvis ja så det må du nok melde feil til Google hehe. Chrome for Mac er vell heller ikke ute av beta enda? så noen bugs vil det nok være. Synes det er mye rart på en god del sider med Chrome for Windows også selv om den er "stabil" versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker det bra i feks Safari da?

Hvis ja så det må du nok melde feil til Google hehe. Chrome for Mac er vell heller ikke ute av beta enda? så noen bugs vil det nok være. Synes det er mye rart på en god del sider med Chrome for Windows også selv om den er "stabil" versjon.

Skulle være final versjon til Mac nå.

Men fant ut at det bare er jeg som er blind, fikk det til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...