Gå til innhold

Tilbakemeldinger om IPB 3.1


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Hvorfor virker ikke forsiden som innlogget lenger? Ser bra ut ellers, må bare venne meg til det :P

Det skal bli mulig i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare skjermen jeg er på som gjør at hele forum-delen er flyttet langt slik at det er endel scrolling for å komme seg ned?

Altså nye tråder og dagens poster osv tar er på høyre siden helt øverst og så mye ledig plass til venstre?

Kan godt være det skal være sånn, men jeg spør allikevel jeg.. :)

Og har forresten "forhåndsvis post"-knappen forsvunnet? Den var grei å ha når en lager lange show&shine der bilder og tekst skal passe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Savner "Min assistent" for å finne egne innlegg og tråder. Tungvint å bruke søkefunksjonen for dette hver gang.

Du kan trykke på din egen "profil" og velge finn emner eller innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner litt den egne knappen til "Nye innlegg"

Vet det er den boksen oppe til høyre, men savner den egne knappen som var tidligere når en kom inn på en hel side, syntes bare det var så oversiktlig og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Nå var forumet plutselig norks her ;)

Hadde satt forumet til Norsk som standard men alle medlemmene sto enda på Engelsk. Er fikset nå ja ;)

Savner litt den egne knappen til "Nye innlegg"

Vet det er den boksen oppe til høyre, men savner den egne knappen som var tidligere når en kom inn på en hel side, syntes bare det var så oversiktlig og greit.

Du har "Vis nytt innhold" som er nesten det samme som før.

Er det bare skjermen jeg er på som gjør at hele forum-delen er flyttet langt slik at det er endel scrolling for å komme seg ned?

Altså nye tråder og dagens poster osv tar er på høyre siden helt øverst og så mye ledig plass til venstre?

Kan godt være det skal være sånn, men jeg spør allikevel jeg.. :)

Og har forresten "forhåndsvis post"-knappen forsvunnet? Den var grei å ha når en lager lange show&shine der bilder og tekst skal passe sammen.

Skjønte ikke helt hva du mente. Kan du ta et bilde med Print Screen knappen så blir det lettere å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis,

beklager, ser det jo nå:P

Ble lite søvn i natt:)

Tomas

Edit:

Synes også det ble knall dette her altså:)

Endret av iDuddits
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Skjønte ikke helt hva du mente. Kan du ta et bilde med Print Screen knappen så blir det lettere å se :)

dcn.bmp

dcn2.bmp

dcn3.bmp

Er sikkert bare jeg som ikke er vant med det nye utseendet, men når en kom inn på forumet før så "dekk, felg og motor" helt øverst på siden.

Nå er det endel tomrom som en må scrolle seg igjennom før den "skikkelige" forum-delen starter.

Forresten så fant jeg "forhåndsvis"-knappen nå, vet ikke om du har fikset noe eller om jeg overså den istad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

dcn.bmp

dcn2.bmp

dcn3.bmp

Er sikkert bare jeg som ikke er vant med det nye utseendet, men når en kom inn på forumet før så "dekk, felg og motor" helt øverst på siden.

Nå er det endel tomrom som en må scrolle seg igjennom før den "skikkelige" forum-delen starter.

Forresten så fant jeg "forhåndsvis"-knappen nå, vet ikke om du har fikset noe eller om jeg overså den istad..

Den er ikke slik hos meg, så spørs om det er en bug hos deg... Hva slags browser bruker du?

Legger ved et bilde av hvordan min er:

post-285-1249634761,43_thumb.jpg

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke slik hos meg, så spørs om det er en bug hos deg... Hva slags browser bruker du?

Godt å høre at det bare er her jeg sitter, sitter på jobb-data med explorer 6.0 så er endel nettsider som er litt rare her kan du si. :)

Men det er stor oppdatering av alle dataene på huset på gang, men har forståelse for at det tar tid å oppdatere 500 ++ stk dataer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

dcn.bmp

dcn2.bmp

dcn3.bmp

Er sikkert bare jeg som ikke er vant med det nye utseendet, men når en kom inn på forumet før så "dekk, felg og motor" helt øverst på siden.

Nå er det endel tomrom som en må scrolle seg igjennom før den "skikkelige" forum-delen starter.

Forresten så fant jeg "forhåndsvis"-knappen nå, vet ikke om du har fikset noe eller om jeg overså den istad..

Sånn skal det ikke være hehe..

Men du bruker en gaaaaammel nettleser, IE 6.0 er snart 10 år gammel og er dessverre ikke støttet lengre. Oppgrader til Explorer 8.0 eller bruk Opera, Firefox eller en annen moderne nettleser ;)

Godt å høre at det bare er her jeg sitter, sitter på jobb-data med explorer 6.0 så er endel nettsider som er litt rare her kan du si. :)

Men det er stor oppdatering av alle dataene på huset på gang, men har forståelse for at det tar tid å oppdatere 500 ++ stk dataer.

På jobb pcer kan du bruke en portabel versjon av feks Opera eller Firefox som du har på en minnepenn :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Er det bare meg som er litt blind eller er tilgangen til PM greiene borte?

PM finner du når du trykker på den bilen ved siden av brukerprofil bildet ditt. (Meldinger)

post-1-1249645752,6_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Sikkert bare jeg som er blind, men hvor har pm'ene gjort av seg?

Edit: Sorry - dobbelt blind, ser Mats fikk svar over:)

Endret av Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...