Gå til innhold

Skjolder QD


Odd-M

Recommended Posts

Har lånt bilen til gubben i ferien og ga den en skikkelig vask i går kveld før overlevering. Avslutta med CG Speed Wipe for å piffe opp glansen litt. Desverre slo duggpunktet over før jeg var ferdig og jeg fikk rett og slett ikke buffa til det ble tørt på store deler av bilen. Regna med det gikk greit likevel men ser i dag at hele bilen er full av skjolder. Er selvsagt nesten fri for QD og har ikke tid til å gå på en full runde med polering akkurat nå. Vil det være mulig å vaske bort disse skjoldene eller må jeg gå grundigere til verks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Vil nok tro at vask fjerner det igjen, bruk QD + MF en runde etter vask så er det bling igjen det ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Husk at det holder stort sett med en spray pr panel da ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter et besøkt Virtuals garasje har jeg fått litt opplæring i bruk og skjønner at jeg har brukt alt for mye produkt. Kjekt med stor kompetanse i nærområdet! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dl bruker jeg sikkert til 5 biler glatt, skal ikke bruke mye.. Og siden speed wipe er såpass "vannete" holder den lenge, tror du kan bruke litt mindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...