Gå til innhold

Duragloss 901 shampoo, erfaringer?


TunkX

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Utelukkende posetive erfaringer med den, def den såpa jeg hadde valgt om jeg måtte velge 1 såpe å leve med resten av livet ;)

ikke hard mot sealere eller voks, lukter godt og gjør bra rent, funker like bra i bøtta som i foamcanon, så den her det bare å hamstre :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelukkende posetive erfaringer med den, def den såpa jeg hadde valgt om jeg måtte velge 1 såpe å leve med resten av livet ;)

ikke hard mot sealere eller voks, lukter godt og gjør bra rent, funker like bra i bøtta som i foamcanon, så den her det bare å hamstre :)

Takk nok en gang for raskt svar! ;)

Den blir herved bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

kjøp mengder ;) he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelukkende posetive erfaringer med den, def den såpa jeg hadde valgt om jeg måtte velge 1 såpe å leve med resten av livet ;)

ikke hard mot sealere eller voks, lukter godt og gjør bra rent, funker like bra i bøtta som i foamcanon, så den her det bare å hamstre :)

Amen !

funker fjell både i bøtte og kanon, snill og grei og lukter ikke melon

- men marsipan

For et rart dikt :blink:

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg mottatt Duragloss 901 (fra blank bil) og fått testet den med Mothers ullmitt.

Er definitivt den beste såpen jeg har prøvd, min nye favoritt!!! :D

Utrolig god glid/skum, bra vaskeevne uten og virke sterk, mild mot hendene, god lukt, og særdeles drøy. Brukte 30 ml (3 korker) og det virket i meste laget :o .

Anbefales!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også 1 gallon av denne, fra SS. Fikk pakken i dag. Lukter nesten som amaretto :D

Men blandeforholdet oppgitt på flaska må da være riv ruskende gal? 1 oz. såpe på 1 gallon vann :shocking2: kan da umulig stemme.

I så fall holder jo en liten 16 oz. flaske kun til 4 (FIRE!!) vask.

Tror jeg holder meg til 2-3 korker pr. bøtte, som flere her nevner.

Gleder meg virkelig til å prøve denne i kombinasjon med en Mother ull mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også 1 gallon av denne, fra SS. Fikk pakken i dag. Lukter nesten som amaretto :D

Men blandeforholdet oppgitt på flaska må da være riv ruskende gal? 1 oz. såpe på 1 gallon vann :shocking2: kan da umulig stemme.

I så fall holder jo en liten 16 oz. flaske kun til 4 (FIRE!!) vask.

Tror jeg holder meg til 2-3 korker pr. bøtte, som flere her nevner.

Gleder meg virkelig til å prøve denne i kombinasjon med en Mother ull mitt.

Gled deg!!!! :D

Anbefalt blandingsforholdet er her som på de fleste andre shampoo`r helt vilt overdosert. Jeg bruker 2-3 korker (20-30ml) og det skummer og gir en veldig bra glid. Mothers ull mitt med denne såpa er rett og slett helt nydelig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...