Gå til innhold

Scratch X


markus1

Recommended Posts

Har en rød yaris t-sport,som har en del vaskestriper.Lurte på om jeg skulle legge på scratch x på hele bilen,og ta det av igjen med maskin(cyclo)Men jeg har bare de hvite putene til den maskinen.Bedre å ta det av for hånd kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nei tror ikke det er noe poeng på ta hele bilen med en gang, jobb med ett og ett panel av gangen og tørk av, mulig du må over samme åanel noen ganger for at det skal bli helt bra. ScratchX tar mye men langt fra alt om bilen er ille, det er mange andre produkter som funker bra med maskin som heller er å anbefale, Meguiars anbefaler ikke scratch X sammen med maskin da den kan bli litt tyggis av varmen.

-Ett og ett panel om gangen

-Jobb produktet utover

-Jobb så frem og tilbake i alle vinkler med litt press på paden til det nesten er borte

-La det tørke og så tørk av med en mikrofiberklut for hånd

ScratchX må jobbbes med, den kan ikke bare legges utover og så tørkes av da den har microskopiske slipemidler i seg som må brytes ned.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Fint at denne tråden kom opp nå, for skulle bestille meg Scratch X fra eBay her om dagen, og da sto det at den var "NY" og at den kunne brukes på maskin (sikkert da-maskin) Kan det stemme tro? Skal se om jeg finner igjen bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja så det også nå på Meguiars.com.. men pass på at det er den nye ScratchXn..

"Meguiar's recently reformulated ScratchX so it can be safely applied by hand or with a dual-action (DA) polisher. Use microfiber towels to wipe off the ScratchX after its application"

Er vel egentlig en stund siden, men det hadde gått i min glemmebok det der....står sikkrt bak på tuben du har med scratchX..

Bilde bevis ;) :

http://www.vetteweb.com/features/vemp_0805...g/photo_07.html

fra www.vetteweb.com

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...