Gå til innhold

Plastfornyer?


Eirik

Recommended Posts

Hei. Er ny her på forumet, men ikke ny i gamet hva angår blank i lakken :rolleyes:

Lurer på hvilke plastfornyere dere bruker utvendig på bil/mc. Trenger en plastfornyer som får sortfargen tilbake, gir wetlook, har holdbarhet på plasten og ikke koster ei årslønn. Er vel kanskje umulig å få alt på en gang, men hvilket produkt kommer jeg nærmest mulig med?

Har tildligere brukt AutoGlym bumper care, og var relativt fornøyd med denne.

Med vennlig hilsen Eirik.

Endret av Eirik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Duragloss RBD (rubber & flat black dressing( er bra, Autoglym sin syntes jeg dro til seg mye støv etter en liten tur...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlackAgain så ut til å tilfredsstille mine behov, i allefall mtp pris, men ser at Scandicshine dessverre er utsolgt.

Hvor kan jeg skaffe Duragloss RBD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Duragloss www.ccs-int.co.uk

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

www.ccs-inc.co.uk/

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sorry....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen pris på black wow? BlackAgain var det jo særs grei pris på. Du kan vel regne med å få bestilling på litt småstasj fra det kalde nord fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...