Gå til innhold

Fjerne polish sprut?


Bent

Recommended Posts

For en stund siden fyrte jeg opp poleringsmaskina mi, sto på altfor høy hastighet så spruten sto utover :o

Hadde så klart vinduer på bilen oppe så det spruta en del på dørtrekk og dashbord samt en del gummilister utvendig.

Hva kan brukes for å vaske bort igjen dette? Plasten er ruglete.

Noen tips hadde hvert gull her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

en apc og en pensel/kost bør ta det, her hadde jeg brukt Green Clean og en swissvax detail pensel tipper jeg :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Ellers ville vel IPA klare biffen tenker jeg... Etterfulgt av en beskyttelse av dash/gummi osv.

EDIT: Fungerer vel ikke så godt på dørtrekket vil jeg tro, men på det andre burde det funke!

Endret av gomega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
I norge er det nok bare scandicshine som selger dette... Men jeg har en skvett du kunne fått da om det er krise :)

Det hadde hvert helt supert.

Er nok ikke mye jeg trenger.

Har du ett nr jeg kan nå deg på?

Evnt send meg en sms på 91183196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Hans Marius
  • 2 weeks later...

Amerikanerne sverger visstnok til peanøtt-smør.... :) Aner ikke om det funker, men jeg skal få testet det ut. Sikkert en spesiell type også - som er så smekkfull av halv-ville oljer og E-stoffer at den sannsynligvis kunne ha fungert som peilestoff for drilling operatører på olje-letings-rigger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...