Gå til innhold

Prickbort


rudilgr

Recommended Posts

rudilgr

Hvordan er prickbort mot voksen på bilen? "spiser" den opp voksen som en sulten hund eller er den relativt snill mot den? Hvilke andre normale konsumentavfettinger er evnt snille mot voksen

Endret av rudilgr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

enig med trogha, har ikke merket noe spess mht den og voks/sealer, men den tærer jo litt på den, om du har kommet så langt mht voksen at du trenger å avfette bilen din så kan det være at den også kan ha godt av et ferskt lag ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr
enig med trogha, har ikke merket noe spess mht den og voks/sealer, men den tærer jo litt på den, om du har kommet så langt mht voksen at du trenger å avfette bilen din så kan det være at den også kan ha godt av et ferskt lag ;)

kk

Har polert med 3m og meg #82 i dag :D drevet nesten hele dagen... HD Wax Autoglym på toppen, hva med å legge ett lag med petes #53 over der igjen? er det dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ville tatt et lag til med HD jeg da tror jeg, sikkert ikke noe problem med #53, men med samme voks har du jo samme middler som binder seg sammen og samme middler som skal svette. uansett synsing fra min side dette her ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr
ville tatt et lag til med HD jeg da tror jeg, sikkert ikke noe problem med #53, men med samme voks har du jo samme middler som binder seg sammen og samme middler som skal svette. uansett synsing fra min side dette her ;)

JEG vet ikke for å si det sånn... Men høres logisk ut... Får #53 til uka... får teste den på fruen sin bil istedet :P er det som er cluet, MÅ prøve den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kjøleskapet? :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Poler kjøleskapet om du ikke har noe annet tilgjengelig, det sies at en voks må testes inne 24 timer i hus, eller blir den harsk ;)

tror i allefall kona her :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr
Poler kjøleskapet om du ikke har noe annet tilgjengelig, det sies at en voks må testes inne 24 timer i hus, eller blir den harsk ;)

tror i allefall kona her :)

Aaah... må heller bli vaskemaskinen tror jeg da... kjøleskapet har ikke glatt lakk... Ting må vel testes innen to timer i hus egentlig?

Forrige fredag fikk jeg MG#82 i hus da jeg kom hjem rundt kl 19, gikk ikke inn døra i huset engang men satte i gang med vask og polering av arbeidsbilen/transportern min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he....respect :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr
he he....respect :)

Er man gal så er man gal :P

Får kommentarer til staadighet om at arbeidsbilen er så ren og blank :P

Kjører service på hvitevarer rundt i distriktet her så er en del på farten hjem til folk. Syns det er trivelig å ha rein arbeidsbil. Den får full shining to til tre ganger i året :D :D Vaskes hver dag så lenge det er oppholdsvær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...