Gå til innhold

Autoglym HD-Wax


rudilgr

Recommended Posts

rudilgr

Hei, har en boks autoglym hd-wax, hvordan er det med herdetid på denne? står ingenting om det på pakke/boks... står bare la tørke 10-15minutter før man tørker av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har ikke prøvd denne før selv, men tipper du kan gjøre som med andre vokser og la den ligge å tørke til du kan dra fingeren over overflaten og se at det er tørt der du dro fingeren over. Er det fortsatt klissette/fett der må den stå litt til. Kan sikkert la den herde i 3-4 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr
Har ikke prøvd denne før selv, men tipper du kan gjøre som med andre vokser og la den ligge å tørke til du kan dra fingeren over overflaten og se at det er tørt der du dro fingeren over. Er det fortsatt klissette/fett der må den stå litt til. Kan sikkert la den herde i 3-4 timer.

Jeg tenker mest på herdetid før den utsettes for vann/dugg osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en blend av carnauba og noe syntetiske greier, men om det betyr at den bør få litt herdetid vet jeg ikke, men det er sikkert ikke dumt(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en blend av carnauba og noe syntetiske greier, men om det betyr at den bør få litt herdetid vet jeg ikke, men det er sikkert ikke dumt(?).

Nei hvis det er en "hybrid" er ikke det dumt.. samme som for MG26 da, den har jeg alltids latt etterherde som en sealer, men om det er nødvendig er jeg usikker på. Men bedre føre var osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...