Gå til innhold

Trykk flaske/spruteflaske


Janko

Recommended Posts

Va på biltema i dag. så på ei sånn trykkflaske men den kunne man ikke oppevare kjemikalier i...

Finnes det noen slike som man kan ha Bilberry ståanes i.. ?

ble nevnt i en annen tråd (som jeg ikke fant igjen) om ei flaske på plantarsen til 99 kr eller.no. kan den ha Bilberry i.. lenge.. allså oppevares i den over feks vintern vist man ikke har brukt opp alt i den flaska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

CRC flaskene som kazzper kan skaffe er bra saker, de tåler det meste...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jernia har vel også noen som er beregnet til sprøyting av planter etc. Gardena-saker. De har også noen billigere til 199,- nå, 3-5 liter omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen i stavanger selger hozelock viton, som tåler kjemikalier. Har ikke vært innom mekonomen i tromsø enda, men de bør vel kunne skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Jernia, 5l Ironsidepumpekanne, 199,- eller 299,- slik kampanje, de har også 1.5l trykk kanne, 99,-

Har en del slike, og er fornøyd med de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ei CRC kanne på Würth til felgrensen min, den tåler syrer og diverse og er veldig god! Eneste minuset er prisen, kosta godt over 400,- for ei flaske! Har litt rabbater og sånt der så jeg fikk en litt hyggeligere pris men allikevel dyrt.

Edit:

Fiksa skrivefeil

Endret av Mats
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

PM til Kazzper ang denne, kan sikkert sjekke priser på disse, kjøpte 4 stk sist fra han og de funker fjell....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en kanne som ligner veldig på den siste der kazzper. Den har holdt på trykk med avfetting over lengre perioder, så jeg antar det er viton.

Ser det står at pumpa skal oljes, men hva anbefales til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLir nåkk se om jeg finner her i tromsø. Orke itje bestille sia det er kun den jeg trenger nu.. Koster jo like mye i frakt som flaske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorshov bilrekvisita har noen 1l sprutekanner fra Turtle Vax. Disse fungerer meget bra med kjemikaler. Bruker de til bl.a. Bilberry. Lett å justere dysen for perfekt dusj. De koster ca. 50 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorshov bilrekvisita har noen 1l sprutekanner fra Turtle Vax. Disse fungerer meget bra med kjemikaler. Bruker de til bl.a. Bilberry. Lett å justere dysen for perfekt dusj. De koster ca. 50 kr.

har ikke Thorshov i tromsø :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1liters lavtrykkskanne fra Lilleborgs profesjonelle storbrukerserie. Den ligner veldig på CRC-kanna Godkjemi selger, muligens samme sak.

De er testet med mye rare kjemikalier i jobbsammenheng, teknisk sprit, sterk avfetting og div andre løsemidler. Tror til og med de har vært brukt til aceton og lignende preparat av andre. Privat bruker jeg den til avfetting, motorvask, felgrens etc. Har aldri opplevd at de svikter, bortsett fra at dysa går tett om man bruker seige preparater uten å rengjøre etterpå. En kjapp runde med teknisk sprit så åpner dysen seg igjen. Knallprodukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor selges di?

va snartur innom mekonomen i dag.. hadde noe av merke Flexie heller no... så bra ut.. men over 500,- før den.. såe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unabomber

Disse Hozelock koster 99,- på Jernia. Funker meget greit til avfetting og den slags. Vet dem har like som en bedre og dyrere og i samme merke..

post-925-1246905338_thumb.png

Endret av unabomber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...