Gå til innhold

MY målere hos ccas.no


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Tenkte dette kunne være til info for noen som ønsker seg en My måler... sendte de en mail ang priser og fikk svaret her:

Positest DFT mymåler kommer i to utgaver.

DFT ferrous (stål) kr 4250,- eks mva

DFT combo (stål, alu og rustfritt) 5850,- eks mva.

Frister greit dette, men er litt synd at det fortsatt er sinnsyke priser for oss som har det som hobby, for en proff bilpleier er det vel et must etterhvert...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

PosiTector er utvilsomt bra saker og hakket hvassere en PTG, som forøvrig kan kjøpes direkte fra UK til en 1900 pluss moms(tror det var det jeg betalte), og levernadøren der var super kjapp med å sende..

Nå synes jeg ikke at DFT combo evt stål for den delen er verdt prisen da den ikke klarer å måle sjiktene i lakken... det hadde vært noe, og jeg skulle gjerne en Posi Tector 200 men den er i alle fall out of the price range...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Uansett så er det nesten dobbel pris på noe som ikke måler alu og jeg er mer enn fornøyd med min ihvertfall :thumbup:

Men hva legger du i hakket hvassere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar
Uansett så er det nesten dobbel pris på noe som ikke måler alu og jeg er mer enn fornøyd med min ihvertfall :thumbup:

Men hva legger du i hakket hvassere?

Blir vel litt som å sammenlikne autoglym med scholl eller henry choice med diesel.... Du får det samme men samtidig så får du ikke den siste lille kvaliteten...

Med Posien så får du med sertifikat og flere kalibreringsskiver.. Jeg kunne godt tenkt med DFT'en selv men som du sier så gjør PTG nytten for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...