Gå til innhold

BMW 525xdat Swissvaxed med Blau-Weiss


gjohn

Recommended Posts

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • gjohn

    13

  • truhaa

    3

  • kris1986

    3

  • Hans Marius

    3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Takker gutter. :)

Har vært fornøyd med den voksen jeg hadde på fra før. Megs #26. Halve panseret hadde forøvrig E-zyme. Begge har holdt bra. Kunne ikke se noen forskjell på de to med hensyn til beading og shedding. Syns at Blau-Weissen gir et blankere resultat samt at det er en tanke mer glød enn de to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Strøken bil og konge glans på den der..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for komplimenter.

E-zyme er sikkert en veldig bra voks. Mange her skryter av den. Men i den uhøytidlige testen jeg gjorde tidligere i vinter var det ikke lett å se noen forskjell. Men det kan jo være ulike grunner til det. Bl.a. fobehandlingen. Det lå jo allerede et lag med Megs #26 der.

http://www.detailersclub.no/forum/index.ph...=2303&st=80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Ole Gunnar
Ikke dårlig.. :)

Swissvax er godsaker..

X2 !

Ser veldi flott ut gjohn, (men det gjør den stortsett alttid ;) )

Det blir vel sjangs å se den nærmere før den skal våtslipes i morgen ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig.. :)

Swissvax er godsaker..

Takker.

X2 !

Ser veldi flott ut gjohn, (men det gjør den stortsett alttid ;) )

Det blir vel sjangs å se den nærmere før den skal våtslipes i morgen ;) ?

Hehe, Du visste ikke at jeg har meldt på A5'en som demo objekt på 3M kurset i kveld. Hørte forresten at han begynner demoen med å gni inn grus på panseret, for kanskje å klare og korrigere det bort igjen. Går sikkert bra skal du se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Da kan det bekreftes etter ettersyn fra "official" DCN team member at denne BMWn er en pedantisk holdt bil, snakker detailer av rang her, upåklagelig rent både her og der :) strøken farge og strøken glans .....

Og ja en så på måten Ole Gunnar parkerte A5n at ha ikke var helt sikker på at dette var tull eller ikke, lengere borti hjørnet skal du lete godt etter, he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det bekreftes etter ettersyn fra "official" DCN team member at denne BMWn er en pedantisk holdt bil, snakker detailer av rang her, upåklagelig rent både her og der :) strøken farge og strøken glans .....

Og ja en så på måten Ole Gunnar parkerte A5n at ha ikke var helt sikker på at dette var tull eller ikke, lengere borti hjørnet skal du lete godt etter, he he

Puuuhhh, Både Ole Gunnar og jeg var nok litt små nervøse ja. Visste jo ikke helt hva dere garvede detailere ville finne på. :blink:

Takk for komplimenter. Skulle vel bare mangle at bilen er forholdsvis strøken siden den er kun 6 mnd gammel (fy fillern som tiden flyr). Jeg benytter anledningen til å takke folk på forumet her som har bidratt med gode råd underveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde veldig lyst til å ta med meg sungun'en ut å inspisere litt :ph34r:

Ja, kunne trengt noen ungdommelig øyne og godt lys for å se evt. defekter i lakken. Tror nok den fargen er ganske snill med hensyn til mindre defekter. På den annen side er det jo godt man ikke vet om alt. Sover bedre om natten da vet du. ;)

Endret av gjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Ja, kunne trengt noen ungdommelig øyne og godt lys for å se evt. defekter i lakken. Tror nok den fargen er ganske snill med hensyn til mindre defekter. På den annen side er det jo godt man ikke vet om alt. Sover bedre om natten da vet du. ;)

Ligger du ikke da og lurer på hva det kan være av defekter i lakken din? :D Det gjør jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Tror ikke du bør være bekymret for deffekter.. Så på den på våtslip-treffet... VERRY NICE!!!!!

Gikk lenge å litta på den, og bare digger fargen på skinnet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger du ikke da og lurer på hva det kan være av defekter i lakken din? :D Det gjør jeg :(

Liker å sove om natten vet du. ;)

Tror ikke du bør være bekymret for deffekter.. Så på den på våtslip-treffet... VERRY NICE!!!!!

Gikk lenge å litta på den, og bare digger fargen på skinnet!!!!

Takk for det. Var jo veldig i tvil å gå fra det safe med svart bil og svart skinn til å prøve noe helt nytt. Men jeg har ikke angret på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilder av bilen etter dagens sommervær :(

Hjelper litt på humøret da jeg ser voksen fortsatt beader som bare det. Ca. 1 måned etter at jeg la voksen på. Lakken er fortsatt svært glatt å ta på. Det har jo regnet en del i det siste og når solen endelig dukker frem og bilen tørker, ser den den nesten nyvasket ut. Regnet skyller av mesteparten av den skitten/støvet som har kommet på lakken. Insekter er også lett å fjerne fra fronten.

post-513-1247176893_thumb.jpg

post-513-1247177000_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av bilen etter dagens sommervær :(

Hjelper litt på humøret da jeg ser voksen fortsatt beader som bare det. Ca. 1 måned etter at jeg la voksen på. Lakken er fortsatt svært glatt å ta på. Det har jo regnet en del i det siste og når solen endelig dukker frem og bilen tørker, ser den den nesten nyvasket ut. Regnet skyller av mesteparten av den skitten/støvet som har kommet på lakken. Insekter er også lett å fjerne fra fronten.

post-513-1247176893_thumb.jpg

post-513-1247177000_thumb.jpg

Ja, bilen SER ren ut etter at solen har tørket den. Kjøp deg sort bil, så ser du noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fordelen med lys bil det,....

Ser bra ut, regn etter voksing er noe eget :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...