Gå til innhold

Volvo 940


Colli

Recommended Posts

Enda en Volvo... Siden mange her ikke likte at jeg teaset med 740n, så skal jeg skjerpe meg litt. Dvs, jeg legger ut to bilder denne gangen, som viser 50/50.... Hihihihihih! :D

IMG_2128.jpg

IMG_2143.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solberg-

Spænandes! Bilen er egentlig eggegul eller noe i den duren?

Nå får du ikke la det gå like lang tid som med 740`n før du legg ut resten av bildene da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bilen er HVIT. Jeg gadd ikke ta meg bryet med å justere på kameraet mitt, siden jeg bruker halogenlys til å jobbe i. Derfor ser det så gult ut! ;) Jeg har lagt ut flere 740 bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du visste hva du gikk til når du trykket på tråden min Arne, ingen klaging her. Målet er å gjøre truhaa forbanna.

hahahahahaha,når du svarer slik er du tilgitt Øyvind,hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Tomlinger begge to.....

mulig jeg skal til Bergen i sommer og da skal jeg lage en teaser der opp tipper jeg... "se akvariet 50/50 fult" krokodiller i bilen til Øyvind

:)

Blir Volvo Lacoste edt

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du gidder å gjøre jobben når du ikke gidder å trykke på et par knapper på kameraet...

kunne ikke dy meg :P

La meg omformulere meg, jeg glemte å endre innstillinger. Er mer opptatt av å gnikke enn å ta bilder. Er vel bedre det? :P

Dessuten, etter bildene i lys ble dessverre tatt med mobil, for kameraet døde ut. Skal se om jeg får lastet de over i morgen. Ble blaaankt og fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bilder som bevis, alt annet vet du er svada Øyvind ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...