Gå til innhold

Rengjøring Av Tak Innvendig?


Dubshop.no

Recommended Posts

Jeg prøvde quick out fra Meguiar's i taket på min, ble bra det :) men huske bra ventilering eller maske! for jeg var nære å ta en quick out på meg selv mens jeg holdt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du enn gjør i taket, test på et lite omr. først!!!

Taktrekket er ofte det letteste å ødelegge, og det skjer gjerne med bruk av for harde redskaper, inkl microfiber faktisk.. samt for mye fukt!!

Dette kommer jo sef. ann på det enkelte taktrekk, ingen regel uten unntak.

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd med skum til å begynne med, sammen med en fuktig myk klut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en møbelrendemaskin jeg med KUN vann først. Om det ikke blir helt rent så bruker jeg litt teppe rens el. Problemet er å komme til å kriker og kroker. Man får leid møbelrenser om man ikke har for ikke mange kronene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grøsset da jeg så denne topicen. Taket i min Volvo 240 er av typen plast, type lyst beige. Begynner man å vaske på dette, så har man gjort det store. Det beste er å la det være like skittent over alt, så er det i hvert fall ikke skjollete. Har ikke sett noen som har klart å vaske det pent og rent enda... Hørte jeg omtrekking? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...