Gå til innhold

Gummirester på lakk


Colli

Recommended Posts

Hei på deg!

Det er neppe mange her som har dette problemet, men når man herjer og bruker bilen på bane, så hender det at dekket må gi tapt. Det har seg ofte sånn at det blir slynget opp langs skjermene da, og det setter jo fine merker. Hvordan fjerner man mest effektivt og skånsomt dette? Håper jeg klarte å gi noen en utfordring her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo sånne myke gummirondeller til å sette på drillen, som virker omtrent som et viskelær. Har brukt det tidligere for å fjerne limrester etter emblemer, og det funket som f.

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bug and tar remover? testet det?

Uansett er det ikke lov å burne mr colli, bytt delene tilbake til org og loff rundt som oss andre.. :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bug and tar remover? testet det?

Uansett er det ikke lov å burne mr colli, bytt delene tilbake til org og loff rundt som oss andre.. :)

Autoglym sin skal være bra til dette. Megs sin er bortkasta uansett om du skal fjerne bugs eller gummi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

P21s (cw 1:100) sin er bra samme er Duragloss sin, om de fjerner gummji vet jeg ikke da jeg har 4x4 her på en bil og de to andre spinner kun på is ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter
P21s (cw 1:100) sin er bra samme er Duragloss sin, om de fjerner gummji vet jeg ikke da jeg har 4x4 her på en bil og de to andre spinner kun på is ;)

Viste ikke du hadde Kangoo 4x4.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...