Gå til innhold

Hvilken claybar


DunnDunn

Recommended Posts

Har en kia sportage jeg tenkte jeg skulle gi litt pleie nå.. og den har masse små prikker på panseret etter noe maling..

hvilken claybar er best på dette? hva er deres erfaringer? har prøvd meguiars sin claybar som følger med i det kittet og den tok ikke malingsflekkene.

http://godkjemi.com/index.php?page=shop.pr...rt&Itemid=1 denne jeg har nå (kjøpt ifjord på vårparten)

Endret av DunnDunn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder? Type maling?

Jeg har fått bort oljebasert industrimaling med bruk av Quick Clay og tommelneglen, skal du til med mer agressiv clay enn dette må du som oftest korrigere etterpå..

Før:

Bilde023.jpg

Etter:

Bilde024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har klart å fjerne en god del både lakkstøv og malingsflekker med Riccardo clay, prøvde på bilen jeg tok i forrige uke også, men der hadde nok lakkstøvet vært på for lenge. Fikk bort en del med litt grov polish da, men heller lite med clay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Riccardo tar malingsprikker bra.. men korrigering er nødvendig etterpå..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får prøve meg fram litt til med den jeg har=| har ikke mulighet til å korrigere da jeg ikke har skaffet meg maskin enda=) så kanskje de får vente til da=P hehe.. er en sliten bruksbil som trenger korrigering over alt så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Beste er i skyggen :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Jeg fikk fjernet lakk flekker som kommer fra slike lakk stifter man får kjøpt for og utbedre stein sprut, jeg brukte en veldig sterk lakk tynner.

Den tar det aller meste, men vær forsiktg og bruk bare på malingsflekkene. Vask over flekkene med bilsåpe med engang. Bilen bør vokses etter på.

Det fungerte kjempe bra på bila mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...