Gå til innhold

Tornador Air Foamer, erfaringer?


Ørjan

Recommended Posts

Hvis den funker slik som på det ene demo bildet, så blir det vel nesten som å skumme bilen med barberskum? '

Ser relativt grei ut hvis du har kompresor siden du slipper vannledning, men siden du vasker bilen så er vel ikke vann veldig langt unna uansett. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Her er en video, sikkert ikke en dum sak dette, men du trenger en kompressor også til denne her..

Ikke helt "DCN" standard på vask der bare så en er obs ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt "DCN" standard på vask der bare så en er obs ;)

Å? Er kanskje disse kostene med rød bust bedre? Sånn for å gnikke skikkelig på skitt som sitter? :rofl1:

kost.jpg

Saken er den at hjemme har jeg HT + foam cannon, mens i vaskehallen på verkstedet kan jeg ikke bruke foam lance for HT.

Så da blir alternativet foam gun for vanlig vannslange eller en slik sak for trykkluft....

Det "smarteste" og mest økonomiske er vel en foam gun som kan dras med andre plasser, Tornadorsaken var jo ikke akkurat billig...meeen.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en slik liggende i boden en stund nå. Fikk den på jobben. Første test i dag.

post-318-1243684769_thumb.jpg

Meget tykt skum. Syntes den brukte litt vel mye såpe, men det kan også være en justeringssak på Tornadoren.

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra videoen jeg så, og det bildet i innlegget over, synes jeg ikke produktet overbeviser. Dette ser ut som man har kastet skum fra bøtta på bilen. Dårlig spredning på skummet, og det ser ut som han går rundt med airbrush og skumlegger. Foamlance har jo god spredning, da er det en lek å skumlegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...