Gå til innhold

Telenor Fri familie


Terjeo

Recommended Posts

Mora til dama prøvde få meldt meg inn i dems fri familie avtale i dag. Men da får hu fakturaen, eller så må jeg ha kontantkort noe jeg ikke er interessert i..

Det blir noen lange samtaler innomellom så koster en del penger. oen som vet om en eller annen slags måte det er mulig å få meg inn der, uten å måtte sende fakturaen til hu, eller bytte til kontantkort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FriFamilie kan ha fra to til sju medlemmer, inntil seks mobilabonnement og én hjemmetelefon. Mange velger å inkludere for eksempel fasttelefonen til besteforeldre - så barnebarna kan ringe så mye de vil.

kan ikke du være "bestefar" med mobil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora til dama prøvde få meldt meg inn i dems fri familie avtale i dag. Men da får hu fakturaen, eller så må jeg ha kontantkort noe jeg ikke er interessert i..

Det blir noen lange samtaler innomellom så koster en del penger. oen som vet om en eller annen slags måte det er mulig å få meg inn der, uten å måtte sende fakturaen til hu, eller bytte til kontantkort??

Så lenge hun står oppført som "eier" av fri familie så får hun din faktura dersom du ikke har firmatelefon/reg på et firma eller kontantkort. Jeg synes det er skikkelig kipt at jeg får fakturaen til min mor, men jeg sparer veldig mange penger på å ha det, så da blir det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er no tull, bestilte fri kontakt istedenfor, koster 49,- per mnd, men tjener på det da :)

Blir noen timer i telefon i uka siden hu bor såpass langt vekk. Får skaffe meg firma. tlf da hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan skaffe deg talkmore fastpris

6000 gratis ringeminutter

100 gratis sms

349kr i måneden

har hatt det i 6 måneder nå, har ikke noe å klage på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Bytt til Netcom, da kan du koble sammen 2 familier! ;) Altså, samme betingelser, men 2 fakturaer.

Eller så har Netcom også Netcom venner, der du betaler 29,- pr. mnd og ringer "gratis" (kun oppstart) til alle Netcomkunder.

Netcom har også Netcom bestevenn, en tjeneste som er gratis, der du ringer og sender sms heelt gratis til èn utvalgt person.

Du har også mulighet for å legge på Fastpris, som da er 3000 minutter (til alle operatører og fasttelefon) for 199,- pr. mnd.

Ellers finnes det også gode muligheter for datatjenester.

Vil uansett anbefale deg og holde deg til enten Netcom eller Telenor. Mye bedre kundeservice og lettere å få hjelp enn hos de andre mer useriøse operatørene.

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke at jeg bytter til netcom. De har mange bra avtaler og abonnementer men er avhengig av god dekning noe som netcom enda ikke har klart å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Netcom har 0,6 - 0,9% dårligere dekning enn Telenor, så du skal bo i ganske griskgrendte strøk for å ikke ha dekning. Telenor er dog veeeldig flink med å reklamere for disse småprosentene.

Merk deg også at Telenor heller ikke dekker hele Norge.

Dekningshull finner man i alle nett, og dekningen varierer rundt om i Norge, sentralt eller ikke.

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt telenor, netcom og tele2.

Da tele2 hadde telenor sitt nett var det best, men så bytta de til netcom og da var det heller dårlig. Mange steder det ikke var dekning hvor andre med telenor hadde dekning.

Nå har jeg jobba med telenor da (solgt, montert osv..) så er vel kansje litt vridd i den saken der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nevne at jeg har abonnement til 29kr i mnd. Så lenge kjerringa har kontantkort og resten firmatlf, så er det kun min mor jeg får regningen til. Det kan jeg leve med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...