Gå til innhold

Hvilke felgbørster?


tommy_sn

Recommended Posts

Hei

Har for øyeblikket EZ og Gerbil børstene, men syntes liksom ikke jeg kommer skikkelig til inni felgen, bak eikene.. Har felger med mange eiker..

Noen tips til børster som kan dekke behovet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

midnight sun (muc-off) har en del børster, har ikke testet de enda, men ser ut som en del smarte løsninger derfra..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Dette er mitt utvalg :

post-331-1243276588_thumb.jpg

Den lange rød er en vikan sak som er kjøpt av ketil (scandicshine) den er veldig fin til det bruket du sier evt en swissvax kost (den som ligger over foamcannon)

x2

Den er den beste jeg har brukt inni felger..

Er ikke den veldig lik EZ kosten ?

Endret av Alex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan f.eks bruke denne så slipper du event skader av børsten www.autoboss.no

Kommer ikke bak eikene med den der dessverre ;)

Dette er mitt utvalg :

post-331-1243276588_thumb.jpg

Den lange rød er en vikan sak som er kjøpt av ketil (scandicshine) den er veldig fin til det bruket du sier evt en swissvax kost (den som ligger over foamcannon)

Er ikke den veldig lik EZ kosten ?

Litt, men enklere å rengjøre med bak eikene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Den fra Vikan er veldig bra, har brukt min helt sikkert 100 ganger og ikke mistet ett hår, tror Vikan lager bra produkter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Lexgtturbo
jeg bruker vanlig jordan oppvaskbørste og tannkost.. syns ingen typiske kjøpebørster for bilpleie er bedre enn det...

Synd å måtte si det, men då har du ikke prøvd mange børster som er laget for formålet felgrens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den børsten fra vikan er litt skummel synes jeg. Er litt harde kanter på skaftet, i forbindelse med festeanordningen for selve børsten.

Tror jeg fikk meg et par hakk i felgene før jeg tenkte over faren. Nå har jeg teipa over kantene med gaffateip, og det gjør vaskinga litt tryggere.

Synes godt de kunne gjort en liten oppgradering der for å gjøre det tryggere å bruke børsten. :)

Genial til å vaske inni felgene, men jeg bruker den kun når jeg må, pga. disse kantene som er på skaftet.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ez børste og en sak til 29 kr fra torshow. (artikkel nr er 7331105) passer fint inn i eikene på felgene mine :)

nå malgler det bare noe til bolt hullene :P

Du har da SV penselen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...