Gå til innhold

S30 og S40 på finishing pad.


Matsbuer

Recommended Posts

ja det gjør det sikkert, men Scholl sier på hjemmesiden at du ikke skal bruke S30 og S40 på finishing pad, men de sier ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Jeg bruker mye S40 på sort pute, men som Pirex skriver så klarer den ikke kjørespor/hologrammer etter S3+. Har også vært borti et par biler der den ikke har klart å fjerne kjørespor/hologrammer etter S17 heller, men stort sett fungerer S40 på sort pute meget bra og gir en meget blank overflate.

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering er da altså

Det blir blankere med sort, men ikke sikkert man får fjernet kjøresporene.

Og man kan ikke gjøre noe dårligere av å gå på med sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel trur ikke kjørespor blir så store problemet for meg da jeg kommer til å bruke Flex DA i et par sesonger. Har ikke baller til å begynne med på roterende enda.

Er CG Vertua bond brukenes til å få glans og dybde i lakken føre jeg legger på CG5050? Kunne tenkt meg å prøvd VB da jeg leste at den gir voksen bedre feste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Vertua Bond er gull!!! Den gir deg den desidert glatteste, og mest sinnsyke finishen eg har sett til no før bruk av voks eller sealer. Anbefales på det sterkeste, eg har sagt det før her inne men nok en gang: Verua Bond er et ekte MÅ HA produkt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...