Gå til innhold

Rens Og Polish Av Gammel Landcruiser


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Sa ja til å shine en gammel,rød landcruiser, etter vask og tørk, prøvde jeg hardeste padene fra CCS på cyclo-kopien, og det funka max ikke. Frem med hitachi`n, marinert med SONAX (faktisk)! Kjørte på hastighet mellom 1 og 2, og det fungerte faktisk helt greit! Her er bildene :)

P1010010.jpg

P1010008-1.jpg

P1010011.jpg

Også måtte jeg bare begynne...

P101002700.jpg

Taket ble hvertfall MYE bedre:)

P1010036.jpg

P1010034.jpg

P1010033.jpg

P1010035.jpg

P1010027.jpg

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Digger sånne oxiderte poleringsjobber, det går fra så jæ...g til vanvittig bra...

Så kanon ut Kris...fet bil også

Hva benyttet du av produkter?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Bilen er kul som bare f den! Har ikke fått Meguiar's produktene enda, så tok en sjangs og brukte vanlig, rød Sonax som jeg hadde brukt før (prøver å bruke opp noen rester) Skulle egentlig bruke cyclo-kopien med sonax, men da hadde jeg stått der enda.. Prøvde Sonax renses på gul pad med hastighet mellom 1 og 2.. Og det funka HELDIGVIS bra:) eller greit da... Han som eide bilen ble veldig fornøyd, og da er jo alt bra:) Hadde vært moro å prøvd Meguiar's #83 eller noe på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Jeg og en kompis kjøpte litt ekstra vi.. Så nå har vi litt:) (pluss en six-pack med dispenser bottles) hehe

oja.jpg

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Skal man, så skal man:) Gleder meg til å prøve #21 2.0!!! Da blir det masse bilder:) Har to sorte VW å prøve ting på.. med masse swirls... Prøve å bruke opp litt av det jeg har hjemme også da! Men det er "håndpolish", 6 nye flasker av DeepCrystal serien og ett par liter med Autoglym og Sonax.. Polere biler til folk på jobbe for spottpris da vettu:)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Er gøy å polere slike røde oxiderte biler, man ser at polishen tar med en gang, og resultatet blir som regel alltid WOW! :D Veldig bra resultat.

Kris: Du blir nok ikke tom for polish med det første B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...