Gå til innhold

Nabokatt skitnet til bilen


NeDD

Recommended Posts

NeDD

Da jeg våknet i dag så la jeg merke til den brune møkka som hadde kommet på bilen over natta..

Skjønte såklart ikke hva dette var, da denne bilen aldri blir kjørt på jorde!

Dette pote-sporet avslørte synderen.... DNA er tatt ;)

1.jpg

Katten har tatt seg en runde på frontruten, "slidet" ned langs a-stolpen, tørket seg litt på speglet,

vandret videre langs vinduskarmen, sklidd på beadingen til SV Glacier´n på bakdøra og falt ned... 8 liv igjen...

De 8 neste skal jeg ta!

3.jpg

2.jpg

4.jpg

Endret av NeDD

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLAX min bil ikke var hjemme i natt dag.. Så VELDIG udelikat ut :S

Men hevn ja.. er jo en del katter i nabolaget da, så burde kansje finne ut hvem sin det var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Kjøp deg en flaske med salmiakk, å sprut en tynn stripe på bakken rundt bilen når du har parkert, så holder kattene seg borte. Ellers så er det bare å gi gass og sikte når du ser den.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har endret noen poster da det er nevnt navn på resturanter her, ikke nevn navn her inne ang det om det ikke er bevist ved dom og bare synsing ang temaet ..

:)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
Kjøp deg en flaske med salmiakk, å sprut en tynn stripe på bakken rundt bilen når du har parkert, så holder kattene seg borte. Ellers så er det bare å gi gass og sikte når du ser den.

Etter litt googling fant jeg frem til at katter digger lukten av Klor/salmiakk, og ved slik lukt liker de gjerne å pisse... 

men ideen var god  :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si meg uenig i det. Når jeg helte ut salmiakk så holdt kattene her seg borte. Men salmiakken varte ikke så alt forlenge, par tre dager... Og det luktet helt gjevlig rundt bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
Vil si meg uenig i det. Når jeg helte ut salmiakk så holdt kattene her seg borte. Men salmiakken varte ikke så alt forlenge, par tre dager... Og det luktet helt gjevlig rundt bilen...

rota meg inn på et sånn forum for damer :wacko: rotete opplegg, men anyways, der sto det no om noe man får kjøpt i dyrebutikker/felleskjøpet, som holder katter/hunder langt unna... funker sikkert

*rottegift? eller er det slemt? (liten spøk, ikkeno oppfordring altså ;))

Endret av Lexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy
Etter litt googling fant jeg frem til at katter digger lukten av Klor/salmiakk, og ved slik lukt liker de gjerne å pisse... 

men ideen var god  :thumbup:

Jeg har brukt salmiakk med godt resultat. De liker heller ikke lukten av pepper, så du kan strø ut noe hel pepper, så holder de seg unna.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB
Her i nabolaget fòrer vi kattene såpass at de ikke makter å få den feite ræva si 30cm over bakken;)

God ide :lol: kanskje sette ut et fat med burgere..    

Btw nærmeste naboen har faktisk katta i bånd, den får ikke gått lengre enn terassen dems :rofl1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten å unngå at kattene går på bilen er å lære dem fra de er små at dette ikke er lov. Akkurat som å hoppe opp på benken eller bordet. Men dette er det nok de færreste som gjør, så liker du ikke å ha kattespor på bilen så sett den i garasjen eller dekk den til når du ikke bruker den. Kattene har jo aldri lært at det er feil å gå på bilen. De vet jo ikke forskjell på et biltak og en søppeldunk. De liker å klatre opp på ting for å få oversikt når de jakter osv. Sitter ofte en katt på bilen min men jeg har sluttet å bry meg. Vasker den jo hver dag uansett :P Blir som regel ikke noe riper, så lenge de ikke bruker klørne.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene mine + nabokattene har fått "opplæring..."

Når jeg har sett de forsøke å komme seg opp på en bil har de fått seg en solid dusj med hageslangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...