Gå til innhold

REVIEW: Migliore Bella Lustra Tire Glaze


Ståle

Recommended Posts

Ble kontaktet ev en som hadde fått lakkstøv på et sett nye skrudde lettmetallfelger i dag.

Etter å ha clayet bort det som var mulig å fjerne på disse, så jeg mitt snitt til å detaile litt ekstra.

Glad var jeg derfor for at jeg blant annet tok med Migliore bella lustra tire Glaze.

Et for meg nytt og ukjent produkt som man etter navnet å dømme skulle tro var erke-italiensk, men som viser seg å være like amerikansk som mikke mus.

Originalflasken med etikett ser eksklusiv ut og bilde kan sees her :

migliorebellalustratireglaze.jpg

Etter endt arbeid på felgene ble disse samt dekksider vasket og tørket. Hjulene fikk et lag Migliore Bella Lustra lagt på med kost.

Konsistensen er tyntflytende melkehvitt, og lar seg lett fordele med pensel. Jeg la merke til at man med fordel kan arbeide litt med produkt/pensel etter at dette er fordelt, da det virker som produktet trekker inn.

To minutter med fordeling på hjulsiden og produktet lar seg enkelt buffe vekk til en matt og "ny" overflate som var svært tiltalende.

Absolutt et produkt som ikke skuffet :thumbup:

Her er resultatet :

felgmedmigliore.jpg

For DCN

Ståle hasselø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bruker den Tire Glazen der selv her nå, se knall ut på dekksidene denne her, akkurat så matt og "ny" look jeg liker på dekksider, er ikke veldig ulik Swissvax sin dekkglans denne

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i konsistens og påføringsvennlighet, samt slutt - resultat minner det veldig mye om swissvax Pneu,

om man skal bruke det som en slags referanse. :)

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har også Migliore på dekka mine. Ble tatt på når jeg var å polerte bilen hos Truls for ca 4 uker siden å holder bra enda :) og gir som sakt en veldig fin matt look ;)

Vil tippe den holder seg ca 2-3 uker til før den er helt borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Second opinion:

Ferdigstilte en bil idag, tok da Migliore Bella på ett dekk, og Pneu på de tre andre (grunnet tilgjengelig mengde)

På forhånd var dekkene vasket bl.a med Amazing Roll-off og dekkbørste fra Mothers.

Sprayet på, og jobbet litt inn med børste. Lot virke ca 10mins før rester ble tørket av. På stående fot greide jeg ikke å se forskjell på Pneu og Migliore, noe som må sies å være positivt da Pneu later til å ha satt standarden.

Bilen tilhører en kollega av meg, slik at jeg i ukene som kommer kan følge med slitestyrken.

Summarum:

Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Second opinion:

Ferdigstilte en bil idag, tok da Migliore Bella på ett dekk, og Pneu på de tre andre (grunnet tilgjengelig mengde)

På forhånd var dekkene vasket bl.a med Amazing Roll-off og dekkbørste fra Mothers.

Sprayet på, og jobbet litt inn med børste. Lot virke ca 10mins før rester ble tørket av. På stående fot greide jeg ikke å se forskjell på Pneu og Migliore, noe som må sies å være positivt da Pneu later til å ha satt standarden.

Bilen tilhører en kollega av meg, slik at jeg i ukene som kommer kan følge med slitestyrken.

Summarum:

Anbefales

Takker,

Keep us posted

mvh

Ståle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...