Gå til innhold

varebilinnredning


offroad

Recommended Posts

Har henta meg en -07 mod phantersort connect med 110 hk tdci motor i dag! Er det noen som har tips til steder jeg kan få tak i "klips" / kroker til å ha på veggene for å henge opp krafser, spader og div verktøy jeg har bruk for å ha i arbeidsbilen? Hater at ting ligger å slenger rundt under kjøring, så det må være en form for "hurtigfeste" som holder f.eks spaden ordentlig fast. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har henta meg en -07 mod phantersort connect med 110 hk tdci motor i dag! Er det noen som har tips til steder jeg kan få tak i "klips" / kroker til å ha på veggene for å henge opp krafser, spader og div verktøy jeg har bruk for å ha i arbeidsbilen? Hater at ting ligger å slenger rundt under kjøring, så det må være en form for "hurtigfeste" som holder f.eks spaden ordentlig fast. :)

Oulie Hansen har har aluca og Sortimo har Sortimo. Det er vel to av de mest brukte innredningene i varebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvis du lurer på holder oulie hansen til i Ravnåsveien 3 på Holmlia i Oslo. 1.etasje.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil!

Flott farge også ;)

Takk takk! :) Liker bilen jeg, går bra og passer bra til mitt bruk nå. Har snekra innredning i hele dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...