Gå til innhold

Turtle ICE


Janko

Recommended Posts

Ga den bort til en kompis ;) Helt kurant produkt egentlig, fint å kunne påføre i sola (den tørker ikke). Ble egentlig bra på hvit bil (blankt), men fant ingen permanent plass i samlingen min (er 'litt' kresen).. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga den bort til en kompis ;) Helt kurant produkt egentlig, fint å kunne påføre i sola (den tørker ikke). Ble egentlig bra på hvit bil (blankt), men fant ingen permanent plass i samlingen min (er 'litt' kresen).. ;)

va bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinter: Lahega No1 Waxpolish 23/No1 Hardvax 35 (eller No1 Brightguard 37A+B ) med Collinite 845/476S som "påfyll". Sommer: Werkstat Acrylic Prime/Acrylic Jett Trigger/Acrylic Glos, pluss litt Meguiars NXT Tech Wax 2.0 innimellom ;)

Endret av madskh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den veldig godt jeg ;) Enkel å bruke, og gir et flott resultat, kanskje ikke den mest holdbare, men spiller liten rolle hvis du er glad i å pleie bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Alteernativt Autorange biten til Lahega, den er billig og veldig lettjobba samt ser bra ut også...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...