Gå til innhold

Båtprodukter


Emil

Recommended Posts

Hei:D Skal holde på med båten nå, tenkte å få den så blank og ripefri som mulig.. Noen anbefalinger på produkter? kan jeg bruke scholl s3 osv :P er jo gelcoat / topcoat. åssen er megs båtserien på roterende og cutting ?

Endret av Emil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:D Skal holde på med båten nå, tenkte å få den så blank og ripefri som mulig.. Noen anbefalinger på produkter? kan jeg bruke scholl s3 osv :P er jo gelcoat / topcoat. åssen er megs båtserien på roterende og cutting ?

en av mange tester

Den er helt rå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt OSC bare på burgunder megs, men har hørt noen har fått kjørespor på "seig" gelcoat, men fått det bort igjen med samme produkt på gul eller beige megs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Brukte MG#83 på en fadet "blå stripe" her om dagen, funker som f.. Det samme gjør MG#85 på gelcoat ;) Pass litt på varme, produkt kan lett brenne seg på enkelte gelcoater..

Jeg brukte båtvoksen til Meguiars og Collinite, blir moro å se hvordan ting holder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megs båt serien er helt sinnsyk.. Beste jeg noen gang har prøvd og veldig lett å jobbe med. Har en 23 fots kogg som var nesten hvit (er egentlig gul). Når jeg handla fra ag fant jeg båtserien kosta jo bare noen få hundrelapper for rub, polish og voks.

Har tatt noen båter, men det meste har forsvinne etter et par uker, nå er båten nesten like fin et år etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båtprodukter -> Meguiar's båtpleie

Går det å bruke roterende maskin til denne polishen Meguiar´s One Step Compound

Hei:D Skal holde på med båten nå, tenkte å få den så blank og ripefri som mulig.. Noen anbefalinger på produkter? kan jeg bruke scholl s3 osv :P er jo gelcoat / topcoat. åssen er megs båtserien på roterende og cutting ?

Du har ikke båten på fjellberg...du kan få lov til å pusse litt på min også :rolleyes: ...Båten altså...

Endret av Tiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt nå står den på langøya båthavn , har akkuratt bytta båt så kunne ha den der litt:D Skal prøve å få meg plass i fjellberg.. bor på trosvik så hadde vært veldig kurant å hatt båten der:D

Åssen båt har du forresten?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt nå står den på langøya båthavn , har akkuratt bytta båt så kunne ha den der litt:D Skal prøve å få meg plass i fjellberg.. bor på trosvik så hadde vært veldig kurant å hatt båten der:D

Åssen båt har du forresten?:P

Windy 22"

Jepp

Flott, men jeg har et spørsmål til..

Du som har litt båtpleie, hvilke produkter bør jeg bruke for å reparere en 40cm lang ripe som går ned til grunningen. Har kjøpt gelcoat sparkel som jeg skal fylle ripen med. Så tenkte jeg å pusse ned dette med våtslipepapir, hvilke produkter bør jeg bruke etter at jeg er ferdig med våtslipingen.

Håper du har noen fine tips her:)

Endret av Tiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windy 22"

Flott, men jeg har et spørsmål til..

Du som har litt båtpleie, hvilke produkter bør jeg bruke for å reparere en 40cm lang ripe som går ned til grunningen. Har kjøpt gelcoat sparkel som jeg skal fylle ripen med. Så tenkte jeg å pusse ned dette med våtslipepapir, hvilke produkter bør jeg bruke etter at jeg er ferdig med våtslipingen.

Håper du har noen fine tips her:)

Samme produkt (OSC) på ullpad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windy 22"

Flott, men jeg har et spørsmål til..

Du som har litt båtpleie, hvilke produkter bør jeg bruke for å reparere en 40cm lang ripe som går ned til grunningen. Har kjøpt gelcoat sparkel som jeg skal fylle ripen med. Så tenkte jeg å pusse ned dette med våtslipepapir, hvilke produkter bør jeg bruke etter at jeg er ferdig med våtslipingen.

Håper du har noen fine tips her:)

D

Windy 22 er fine vettu:D sinnsykt stive i pris fortsatt og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...