Gå til innhold

Scholl eller Uber?


-Kristian-

Recommended Posts

Ang. poleringsputer er jo prisene på Uber-putene ca halvparten av Scholl sine.


Vil jeg som amatørbruker av en das6 pro maskin merke forskjell?

 

Gul og orange uber vs gul og orange scholl? Hva skal jeg velge? er det bra kvalitet på Uber?

 

produktene som skal brukes er scholl s03 og s30+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugs at dei forskjellige merkene ikkje har like fargekode på putene sine. 

Eg bruker for det meste uber sine puter og dei fungerer bra. Er gul, oransje og grønn som blir brukt av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for uber.

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart uber kan Evt brukes til å legge voks. Finnes ingen generell fasit på hva du trenger. Som todleif skriver må man prøve seg frem. Er det egen (bruks)bil så er det gjerne ikke det viktigste å treffe 100%. Er det hard lakk trenger du kanskje bare grove puter men om du har helveteslakk som meg trenger du gjerne et arsenal av puter for å få en noenlunde finish. Mitt råd om du har litt peng er å benytte deg av salg og kjøpe 2-3 gule og 2 grønne samt en blå pute fra uber. Da bør du være sånn noenlunde dekket

Edit: alienautospa feirer bursdag og gir deg 30% på uberputer. Da tar du som beskrevet over samt en oransje også [emoji106]

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Foreslår koch sine ifra www.car-spa.no enkelt fordi dem koster ca det samme som Uber men har buet kant noe som gjør dem ikke fliser så lett som uber. scholl sine er ikke dobbelt så gode som noen andre fordi om prisen er høyere

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

 

http://facebook.com/GusdalsCarCare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...