Gå til innhold

Skinnforsegling


Johans

Recommended Posts

Er det noen som har erfaringer med forskjellige skinnforseglinger/coatinger? Har en bil (vw Passat gte) med nærmest hvitt skinn som brukes daglig, og vil beskytte det mot fargesmitte, møkk osv.

Midt-delen i setene er alcantara av samme farge og trenger også beskyttelse, kan jeg bruke det samme der eller hva mener dere?

Min bilpleielogg

 

- Bmw F11 520d M-sport

-(X)Bmw e92 325d Hartge 2009. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

Jeg har brukt Colourlock sitt skinnsett med Shield på min gte. Har hørt mye bra om det, uten at jeg selv kan bekrefte dette enda. På alcantaraen har jeg brukt Gtechniq sin impregnering. Pol Star fra Koch før impregnering for å rense. Koch og Colourlock får du hos Car Spa i Oslo, de har også en egen impregnering.

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Colourlock set med skinnsåpe (mild eller sterk) og Shield forsegling kan du bruke - http://car-spa.no/1/skinnpleiesett-colourlock-beskyttelse

Shield forseglingen beskytter lyst skinn bl.a mot slitasje og misfarging fra klær. 

Eventuelt kan du kjøpe samme produkter hver for seg i større flasker.

På alcantara kan du bruke tekstilforsegling etter at det blir renset og tørket. 

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...