Gå til innhold

Vaskeprodukter som ikke sliter bort Arctic Coating


stratcast

Recommended Posts

Bestilt time hos Polering.no for Arctic Coating behandling av 1-2mnd gammel Audi Q7 e-tron etter å ha lest at Ditec er ubrukelig her på forumet.

Valgte å gå for denne behandligen også pga. private anbefalinger, men når jeg sjekker http://www.arcticcoating.com er det bare isbjørner og videoer som ikke har noe med produktet å gjøre.

Så tenkte å spørre her om hvordan jeg bør vaske bilen etter en slik behandling og hvilke produkter som kan brukes og hva som må unngås.

 

Har fra før:

 

- Prick bort

- Turtle Wax høytrykkshampo (legges med skumlegger)

- Kärcher høytrykkspyler m/ skumlegger 0.6l

- Div felgrens (Sonax/Turtle)

- Vikan Felgbørste

- KS Tools Trykksprøyte
- Microfiber Noodles

+ div. tørkeutstyr/bøtter.

 

Jeg har til nå brukt prickbort/felgrens, deretter spylt lenge, deretter lagt shampo, spylt lenge igjen, lagt shampo og brukt microfiber noodle hvis nødvendig + siste spyling.

Tåler Arctic Coating avfettingsprodukter som Prick Bort hvis det blir nødvendig etter eller under en lang norsk vinter? Hva med clay-klut/claybar og Iron-X - kan det brukes etter en slik behandling?

Eller trenger man ikke noe annet enn helt normal vask med shampo etter en slik behandling? (høres for godt ut til å være sant...)

 

På forhånd takk :)

 

DSC_0666.JPG

Endret av stratcast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...